آرشیو سه‌شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵، شماره ۸۸۱۸
ورزش
۱۱

گوناگون

ذوالفقاریان به مدال طلارسید

در نخستین روزازرقابت های سلاح های بادی قهرمانی آسیا تهران در رشته تفنگ بادی پسران نوجوانان امیرحسین ذوالفقاریان صاحب مدال طلاشد. نماینده های کشورهای چین و ژاپن به ترتیب دوم و سوم شدند.

ایران فاتح تیراندازی آسیا

درادامه مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا به میزبانی تهران تیم 3 نفره کشورمان دررشته تفنگ بادی با اسدی، نکونام، داوود آبادی، صداقت و پودینه به عنوان قهرمانی رسید. تیمهای بنگلادش و چین به ترتیب مدال های نقره و برنز را به نام خود ثبت کردند.

ایرانپوریان به استقلال می رسد

محمد ایرانپوریان مدافع راست تیم تراکتورسازی که با مصدومیت جزئی مواجه شده بود، بازی هفته سیزدهم این تیم را از دست نخواهد داد و به بازی مقابل استقلال خواهد رسید.

تکواندوکارایرانی درآذربایجان

جام جهانی تکواندو درحالی هفته آینده درآذربایجان برگزارخواهد شد که میزبان از محمد باقری معتمد نایب قهرمان ایرانی المپیک لندن به عنوان تکواندوکارکمکی بهره خواهد برد.

اخوان: هواداران سپاهان تحمل کنند

سرپرست تیم سپاهان اعتقاد دارد این تیم دراین فصل بیشترازهر تیم دیگری از اشتباهات داوری متضررشده است.اخوان گفت: امسال سپاهان بدون هیچ حرف و حدیث و حاشیه ای کار می کند و هواداران هم باید این نتایج وروزهای نه چندان خوب را تحمل کنند.

حقیقی: پرسپولیس سقف فوتبال است

هافبک تیم فوتبال پدیده گفت: هیچ گاه کتمان نکرده ام که پرسپولیسی ام، همیشه با افتخار از این تیم یاد کرده ام و گفته ام که پرسپولیس سقف فوتبال ایران است. اما فراموش نکنیم که با پدیده و فرصتی که دراختیارم قرارگرفت به فوتبال ایران مجددا برگشتم. ضمن اینکه پدیده تیم شهرم است و نسبت به آن تعصب خاصی دارم، برای همین دراین بازی انگیزه دارم و می خواهم برای تیمم مثمرثمر باشم.

شکست روسیه با گلزنی فالی

تیم فوتسال امید کشورمان در نخستین دیدار تدارکاتی خود مقابل تیم امید روسیه با نتیجه 4 بر 2 به پیروزی دست یافت. گلهای تیم امید را بهنام فالی 3 گل و سعید ابراهیمی به ثمر رساندند.

مربیگری اریکسون در چین

اریکسون سرمربی اسبق تیم ملی انگلیس به عنوان سرمربی تیم شنژن در لیگ دسته دوم چین انتخاب شد. این مربی 68 ساله سوئدی جانشین کلارنس سیدورف هلندی شد که نتوانست به صعود تیم کمک کند.