آرشیو سه‌شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵، شماره ۸۸۱۸
سیاسی
۳

زاکانی در نامه ای به رئیس جمهور: برخی تمایل به ایجاد جامعه ای تک صدا دارند

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: لغو سه سخنرانی اینجانب در مشهد مقدس از سوی عوامل دولتی، هیچ پیامی جز این ندارد که کسانی در این کشور، تمایل به ایجاد یک جامعه تک صدایی دارند.

به گزراش خبرگزاری مهر، علیرضا زاکانی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رئیس جمهور، درباره چرایی لغو 3 سخنرانی اش در مشهد، از سوی عوامل دولتی، مطالبی را مطرح کرد.

متن کامل نامه به شرح زیر است:

لغو سه سخنرانی اینجانب در مشهد مقدس از سوی عوامل دولتی، هیچ پیامی جز این ندارد که کسانی در این کشور، تمایل به ایجاد یک جامعه تک صدایی دارند.

دولت محترم از بیان کدام حقیقت در کلام این حقیر هراس دارد که تصمیم به خاموش کردن این صدا گرفته است؟

مبارزه با مفسدان و در میان گذاشتن فساد آنان با مردم و نخبگان چه ضرری را متوجه دولت می کند که دست به برخوردهایی این چنین می زند؟

این جانب به جد قائلم که فقر و تبعیض در این کشور ریشه کن نخواهد شد مگر با کوتاه شدن دست فاسدان از مناصب و فرصت های کشور و با همه توانم این مسیر را ادامه خواهم داد.

دولت محترم اگر دغدغه اصلاح امور و بهبود وضع مردم را دارد، باید با این صدا همراه شود و بلکه بدون همراهی و همکاری و عزم دولت، این مهم تحقق یافتنی نیست. خاموش کردن صدای مبارزه با فساد توسط دولت، پیامی نیست که مردم را امیدوار و مفسدان را ناامید کند.