آرشیو پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵، شماره ۶۳۷۷
خوانندگان
۱۶
خوانندگان و شهری

خیابان عریضم آرزوست

محمد رضا سید صدر: در ناحیه 3 منطقه 5 شهرداری تهران خیابانی است به نام جواهریان که در خیابان پیامبر مرکزی واقع شده است که به دلیل بن بست بودن و کم عرض بودن مشکلات عدیده ای ایجاد شده است. با توجه به اینکه مالکان هم عقب نشینی کرده اند، شهرداری نسبت به تعریض این خیابان اقدامی نکرده است و هر روز دعوا و ناراحتی بین خودروهای عبوری پیش می آید.

دور باطل شهرداری

آقای قانع در تماس با روزنامه ایران گفته: از مسئولان محترم شهرداری سوالی دارم که آیا قطع درختان که در تهران صورت می گیرد به غیر از مواردی که پس از قطع درختان ساختمان سازی شروع می شود مورد دیگر و بهانه ای برای قطع درختان وجود دارد؟ فقط ساختمان سازها درختان را قطع می کنند تا به کار خود ادامه دهند. بنابراین وقتی شهرداری خود به سازندگان مجوز می دهد و در پلاکاردهای سطح شهر پیام می دهد که از قطع درختان جلوگیری کنید، این مورد بی معنی است.

چه کسی آب را هدر داد

آقای امیدی گفته: در محله آریاشهر خیابان محمدعلی جناح بین 15 متری سازمان آب و خیابان 12 متری سازمان آب، در محدوده ای که منتسب به سازمان آب و فاضلاب است حدود 20 روزی لوله آب شرب ترکیده بود، به شهرداری که زنگ می زدیم توجه نمی کردند و به سازمان آب هم اعلام کردیم که گفتند کار شهرداری است. تمام اینها در صورتی است که در این مدت آب در حال هدر رفتن بود. به نظرم کوتاهی از طرف شهرداری است که می بایست به وضعیت پارک ها رسیدگی کند.

تغییر نام بلوار شهید بهشتی

مخاطبی از شهرری در پیام خود نوشته: بلوار محله شهید بهشتی شهرری از نام مبارک این شهید به شهید رجایی تغییر یافته است ولی عجیب است که تابلوها با نام سابق این بلوار - شهید بهشتی - همچنان دست نخورده باقی مانده است. از شهرداری منطقه 20 خواهشمندیم همه تابلوها را به یک نام واحد قرار دهند تا برای ساکنان مشکلی پیش نیاید.