آرشیو شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵، شماره ۸۸۲۱
ورزش
۱۱

گوناگون

حراج پیراهن سردارآزمون

پیراهن سردار آزمون بازیکن تیم فوتبال روستوف روسیه که با آن در برابر تیم بایر مونیخ آلمان گلزنی کرد، برای تامین هزینه درمان کودک مبتلابه سرطان در یک حراج اینترنتی به فروش گذاشته شد.

تیم آلیش بانوان دربلاروس

تیم ملی کشتی آلیش بانوان ایران به منظور حضور در رقابت های جام جهانی بلاروس عازم این کشور شد.این رقابت ها از امروز در شهر مینسک آغاز می شود.

عالمیان، فاتح تورایرانی شد

فینال مسابقات تورایرانی تنیس روی میز دیروز در اصفهان بین برادران عالمیان برگزار شد که نیما توانست با شکست نوشاد به مقام قهرمانی برسد.

افتتاح پیست اسکی توچال

پیست بین المللی اسکی توچال دیروز با حضورهاشمی،رئیس کمیته ملی المپیک افتتاح شد.ملی پوشان ایران که خود را برای حضور در بازی های آسیایی زمستانی به میزبانی ژاپن آماده می کنند تمرینات خود را دراین پیست پیگیری خواهند کرد.

ساعی مهمان ویژه آذربایجان

پرافتخارترین تکواندوکار ایران به دعوت فدراسیون جهانی برای حضور در برنامه های پایان سال 2016 راهی آذربایجان شد.هادی ساعی به عنوان مهمان ویژه دراین که به معرفی بهترین های تکواندوی جهان اختصاص دارد، شرکت دارد.

برف، بازی پرسپولیس را لغوکرد

کادرداوری وناظر دیدار تیم های فوتبال پدیده و پرسپولیس پس از بازدید ورزشگاه ثامن و بررسی شرایط جوی شهر مشهد این دیداررا لغو و برگزاری آن را به امروز موکول کردند. دیدارتیم های پدیده و پرسپولیس درهفته سیزدهم لیگ برتر قرار بود دیروز برگزار شود اما بارش شدید برف در مشهد این دیداررا لغو کرد.

اخراج میثاقیان ازتیم بادران

مسئولان تیم بادران تهران دراقدامی غیره منتظره اکبر میثاقیان سرمربی تیم فوتبال خود را برکنار کردند.این درحالی است که تیم بادران با 23 امتیازدررده نهم جدول لیگ دسته یک قرار دارد و فاصله اش با تیم دوم جدول فقط 6 امتیاز است.

جشنواره گل سپاهان مقابل صبا

تیم های فوتبال سپاهان و صبا دیروز در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر در اصفهان به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی 4 بر یک زردپوشان به پایان رسید.