آرشیو شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵، شماره ۳۹۲۹
خبر
۸

سایه روشن

نظر وزیر کشور در مورد اثرگذاری صدا و سیما

انتخاب نوشت: عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور صبح پنج شنبه در بیست و پنجمین اجلاس سراسری نماز، با اشاره به تاثیرگذاری فضای مجازی در جامعه گفت: متاسفانه با وجود رسانه های مجازی، صدا و سیما اثرگذاری اش را در جامعه از دست داده است. رحمانی فضلی به نخستین جلسه در محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد آسیب های اجتماعی اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در پایان جلسه فرمودند به اندازه 20 سال نسبت به مسائل آسیب های اجتماعی با تاخیر مواجه هستیم، ایشان فرمودند این تاخیر 20 ساله در حوزه آسیب های اجتماعی به هر دلیلی ازجمله کوتاهی، عدم توانایی یا بی دقتی که بوده، کشور را عقب انداخته است.

توضیح وزیر دادگستری در مورد ممنوع التصویری رئیس دولت اصلاحات

ایلنا نوشت: مصطفی پورمحمدی، وزیر دادگستری ضمن تاکید بر اینکه موضوع ممنوع التصویری رئیس دولت اصلاحات ارتباطی به وزارت دادگستری ندارد، گفت: این موضوع در حیطه اختیارات وزارت دادگستری نیست و سخنگوی دولت و قوه قضائیه در این رابطه توضیح داده اند.

علم الهدی: مخالف موسیقی نیستم

انتخاب نوشت: سیداحمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در دیدار با تشکل های دانشجویی به مناسبت روز دانشجو با تاکید بر اینکه قصد دارند دو قطبی را ایجاد کنند که رهبری و ولایت در هر دو قطب نگنجد گفت: از این طریق بخشی از جامعه را می خواهند علیه رهبری و ولایت اردوکشی انجام دهند و بحث کنسرت و فحشا رواج یابد. وی افزود: مخالف موسیقی نیستم، اما این افراد طرفدار موسیقی نیستند؛ چراکه 20 آموزشگاه بزرگ موسیقی در شهر فعال است و از آن حمایت نمی کنند و برنامه مولد فحشا را حمایت می کنند تا با ایجاد قطب طرفدار ارزش ها و ضدارزش ها جریانی راه بیندازند.