آرشیو پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵، شماره ۴۷۰۶
ایران ورزشی: منهای فوتبال
۱۰

پیشنهاد بارسلونا به لژیونر ایرانی

سجاد استکی که توانست هفته گذشته برای نخستین بار نام یک ایرانی و آسیایی را در صدر جدول گلزنان لیگ هندبال قهرمانان اروپا ثبت کند، اینک در آستانه انتقالی بزرگ قرار دارد.

وسپرم مجارستان، بارسلونای اسپانیا، کیل و فلنزبورگ آلمان، موتورز اوکراین و پاری سن ژرمن فرانسه تیم هایی هستند که تاکنون پیشنهادهای رسمی خود را به مدیر برنامه های سجاد استکی داده اند. بیشتر ستاره های جهان در این چند تیم توپ می زنند و حضور در بارسلونا برای سجاد استکی در دسترس است، زیرا سرمربی تیم بارسلونا هدایت تیم ملی رومانی را هم به عهده دارد و بازی های سجاد استکی را از نزدیک می بیند و مشتری پر و پا قرص این بازیکن است.

در کنار بارسلونا، متمول ترین تیم اروپا در هندبال یعنی پاری سن ژرمن هم پیشنهاد جدی برای سجاد استکی دارد. مسئولان نقل و انتقال پاری سن ژرمن، قطری هستند و سجاد استکی ستاره ایرانی در زمان حضور در لیگ قطر بسیار محبوب بود تا جایی که پیشنهاد صدور پاسپورت قطری را به سجاد استکی داده بودند.

الله کرم استکی، برادر سجاد با تائید این خبر گفت: وکیل باشگاه بارسلونا در تماسی با مدیربرنامه های ما برای عقد قرارداد با ما اظهار تمایل کرده است و قرار بر این شده بعد از کریسمس تکلیف این ماجرا مشخص شود.

الله کرم از پیشنهاد جدی و وسوسه انگیز تیم موتورز اوکراین نیز پرده برداشت و گفت: باشگاه موتورز اوکراین هم یک پیشنهاد جالب و خیلی خوب به ما داده و به شکل جدی خواستار به خدمت گیری ما شده و همین پیشنهاد اغواکننده مالی ما را مردد کرده است.