آرشیو شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵، شماره ۴۷۰۷
ورزش
۱۸

بعد از نود

علی دایی (نفت تهران): موقعیت های زیادی داشتیم که تبدیل به گل نشد و می توانم بگویم فقط بدشانسی آوردیم که برنده نشدیم. فوتبال همین است. یک روز برد دارد و روز دیگر باخت. اگر امروز می بردیم در جایگاه سوم می ماندیم. تلاش می کنیم در آینده بازی های خود را ببریم و جایگاه بهتری کسب کنیم. گرچه کیفیت زمین خوب نیست اما ما اگر در این زمین بازی نکنیم زمین دیگری در تهران نداریم، این خواهش را از سازمان لیگ را دارم که مشکلات استادیوم ها را برطرف کنند.

فراز کمالوند (گسترش فولاد): به علی دایی به سبب تیم خوبی که جمع کرده، تبریک می گویم. نفت تهران بازی خوبی مقابل ما به نمایش گذاشت. در مورد تیم خودم هم باید بگویم روند رو به رشد ما آغاز شده و شرایط مان نسبت به هفته های اول کاملاتغییر کرده و بهتر شده است. اما باید بگویم زمین تختی به همه چیز شبیه است جز زمین فوتبال. اگر می خواهیم فوتبال ما رشد کند باید تجهیزات هم رشد کند!

حسین فرکی (سایپا): در این بازی مصمم بودیم که به پیروزی برسیم البته نه به این سادگی. منظورم از این سادگی خود بازی نیست، چون گرفتن امتیاز از صنعت نفت با توجه به شرایط بسیار خوب این تیم و شرایطی که ما در جدول داریم، ساده نیست. کار ما به مو رسیده بود اما تلاش می کردیم این مو پاره نشود. امیدوارم این برد شروعی برای نتایج خوب آینده ما باشد. ما می توانیم این پیروزی را در بازی های بعد نیز تکرار کنیم که در طولانی مدت به هدفمان برسیم.

نادر دست نشان (صنعت نفت): شکست در خانه برایمان سنگین و گران تمام شد. بازیکنانم در نیمه اول به دلیل آن پنالتی که نمی دانم اسمش را چه بگذارم اعتماد به نفس شان را از دست دادند و پاس های اشتباه زیادی را تقدیم حریف کردند. تیم سایپا موقعیت چندانی روی دروازه ما نداشت. ترکی داوری با قدرت، با وجدان و با شهامت است و ما انتظار بیشتری از او داشتیم، با این عملکرد فکر می کنم او باید به فکر خداحافظی باشد!

مجتبی حسینی (ذوب آهن): بازی خوب و هدفمندی انجام دادیم. با توجه به پیروزی های خوبی که کسب کرده بودیم در این مسابقه هدفمند آمدیم و به چیزی که می خواستیم رسیدیم. هرچند موقعیت هایی را هم از دست دادیم اما به حریف هیچ فرصتی ندادیم. ماشین سازی روی شوت به تک گل خود رسید.