آرشیو یکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵، شماره ۸۸۲۲
ورزش
۱۱

گوناگون

کفشگری: پدیده، مستحق شکست نبود

هافبک تیم فوتبال پدیده گفت: مستحق باخت نبودیم، اما این پیروزی را به پرسپولیسی ها تبریک می گویم. کفشگری ادامه داد: بازی خوبی بود اما متاسفانه در دقیقه 92 به خاطر عدم تمرکز لازم گل خوردیم و بازی را واگذار کردیم.

انصاری با 10 گل در صدر

صدرجدول گلزنان لیگ برتر فوتبال ایران درپایان هفته سیزدهم دراختیار مهاجم فولاد است. ساسان انصاری مهاجم توانمند فولاد که درهفته های اخیر روند موفقی را در پیش گرفته است با 10 گل در صدر جدول گلزنان قراردارد.

منصوری مدال برنز کسب کرد

محمد منصوری عضو تیم ملی جوجیتسوی ایران درنخسین روز از رقابت های قهرمانی آسیا در ترکمنستان به یک مدال برنز دست یافت.

تیم ملی والیبال به ژاپن می رود

تیم ملی والیبال ایران به عنوان قهرمان آسیا، در رقابت های جام قهرمانان قاره ها شرکت می کند. این رقابت ها همواره یک سال بعد از بازی های المپیک به میزبانی ژاپن برگزار می شود و به جام جهانی کوچک و جام بین قاره ای نیز معروف است. تیم های ژاپن، ایران، فرانسه، برزیل، آمریکا و ایتالیا ازروز21 شهریور سال 96 به مصاف یکدیگر می روند.

شجاعی دربلاروس برنزگرفت

آسیه شجاعی، آلیش کار بانوان ایران در جام جهانی در بلاروس به مدال برنز دست یافت. شجاعی درمسابقه نخست حریف بلاروس را ضربه فنی کرد، اما در دیدار مقابل حریف صربستانی باخت و به مدال برنز رسید.

قهرمانی فرنگی کاران درجهان

تیم سینا صنعت ایذه توانست با غلبه بر تیم قدرتمند ترکیه با شایستگی عنوان قهرمانی سومین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان را درمجارستان ازآن خود کند. همچنین تیم بیمه رازی دیگر نماینده ایران در این رقابت ها با غلبه بر تیم بی اس پلاستیک بوداپست، عنوان سومی را ازآن خود کرد.

‎ دین محمدی مربی استقلال شد

با اعلام مدیر آکادمی باشگاه استقلال، سیروس دین محمدی سرمربی تیم جوانان آبی پوش شد. براساس اعلام صادق ورمزیار مدیر آکادمی باشگاه استقلال با استعفای سیاوش اکبرپور سرمربی تیم جوانان موافقت شد.

مردان طلایی المپیک درقطر

رقابت های وزنه برداری جام باشگاه های آسیا از روز چهارشنبه به میزبانی قطرآغاز می شود که سهراب مرادی و کیانوش رستمی به عنوان قهرمانان المپیک درترکیب تیم ذوب آهن به روی تخته می روند.