آرشیو یکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵، شماره ۳۶۹۱
ورزش
۱۵
ورزش ملی

پنجمی احسان پورو حذف بیابانگرد از رقابت های جهانی کشتی اوزان غیر المپیکی

حسین خانی و قادریان امروز به میدان می روند

بهنام احسان پور، نمایند ه وزن 61 کیلوگرم کشتی آزاد ایران د ر رقابت های جهانی اوزان غیر المپیکی پس از استراحت د ر د ور نخست د ر د ور د وم با ضربه فنی والود یا فرانگولیان از ارمنستان را شکست د اد. او د ر مرحله یک چهارم نهایی نیز مقابل «شینگو آری مو تو» از ژاپن با نتیجه 11 بر صفر به پیروزی رسید و د ر مرحله نیمه نهایی به مصاف لوگان استیبر از امریکا رفت و د ر حالی که تا ثانیه های پایانی از حریف خود پیش بود د ر نهایت با نتیجه 9 بر 8 شکست خورد و از رسید ن به فینال باز ماند. د ر اد امه احسان پور برای کسب مد ال برنز د ر د ید ار رد ه بند ی با احمد چاکایف از روسیه مبارزه کرد و با نتیجه 7 بر 4 شکست خورد و پنجم شد.

همچنین افشین بیابانگرد نمایند ه وزن 71 کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان د ر نخستین مبارزه خود مقابل وارشام بورانیان قهرمان سال 2016 اروپا از ارمنستان با نتیجه 2 بر 2 مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل حریفی از مولد اوی، بیابانگرد ود اع زود هنگامی با مسابقات قهرمانی جهان د اشت.

امروز د ر روز پایانی این مسابقات مصطفی حسین خانی د ر وزن 70 کیلوگرم کشتی آزاد و یوسف قاد ریان د ر وزن 80 کیلوگرم کشتی فرنگی به مید ان می روند.