آرشیو دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵، شماره ۶۳۸۰
سیاسی
۲۱

خبر

نمایش اقتدار ارتش در رزمایش بزرگ محمد رسول الله(ص)4

رزمایش بزرگ محمد رسول الله(ص) 4 نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، روز گذشته [یکشنبه] با اعلام رمز مقدس و مبارک «لبیک یا رسول الله(ص)» از سوی امیر سرتیپ ستاد کیومرث حیدری، فرمانده این نیرو در منطقه عمومی جنوب شرق کشور (کنارک تا ایرانشهر) به مدت سه روز آغاز شد. به گزارش ایرنا، امیر سید کمال پیمبری سخنگوی رزمایش محمد رسول الله(ص) 4 با اعلام مطلب فوق افزود: در نخستین روز این رزمایش، جابه جایی و اعزام یگان های واکنش سریع از سایر مناطق جغرافیایی کشور به‎ مناطق عملیاتی مورد نظر در کوتاه ترین زمان ممکن از هوا و زمین صورت خواهد گرفت.

وی گفت: انجام عملیات هلی برن در منطقه وسیعی از سواحل مکران تا عمق محورهای مواصلاتی جنوب شرق کشور از سوی نیروهای ویژه تکاور نیروی زمینی بخش دیگری از نخستین مرحله این رزمایش بزرگ سه روزه بود. وی با تاکید بر اینکه ده ها فروند از انواع بالگرد در این رزمایش حضور دارند، تصریح کرد: نیاز باشد بالگرد شنوک و سایر بالگردها را نیز به میدان خواهیم آورد. امیر سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش هم در جمع خبرنگاران از آغاز رزمایش تخصصی زیردریایی های این نیرو از روز گذشته در دریای عمان از خبر داد.

حال آیت الله امینی خوب است

روابط عمومی مجلس خبرگان حال عمومی آیت الله ابراهیم امینی نماینده مردم تهران در این مجلس را خوب توصیف کرد. به گزارش ایسنا، در این خبر آمده است: حال عمومی آیت الله ابراهیم امینی نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری که به دلیل ضعف جسمانی در یکی از بیمارستان های قم بستری شده است کاملا خوب، مساعد و رو به بهبودی بوده و ظرف روزهای آینده، پس از چکاپ و تایید پزشکان از بیمارستان مرخص خواهند شد.روز گذشته تابناک به نقل از یک منبع آگاه خبر داده بود که وی به دلیل سکته قلبی در بیمارستان بستری شده است.