آرشیو دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵، شماره ۴۷۰۹
ورزش
۱۸
یادداشت

آرامش ساز یا بحران ساز؟

رضا پورعالی

جنگ و جدل اعضای هیات مدیره استقلال و علیرضا منصوریان وارد فاز جدیدی شد. یکی از اعضای هیات مدیره استقلال در اظهار نظری شگفت آور، دستور تغییر کادر فنی را صادر کرد در حالی که در تمام دنیا، سرمربی، همکاران خود را معرفی می کند.

این که اعضای هیات مدیره استقلال، خود را در مقامی می بینند که دستور تغییر در کادر فنی را می دهند، نکته عجیبی است؛ عجیب تر آن که در هیچ نقطه دنیا، اعضای هیات مدیره برای تیم، بحران و حاشیه درست نکرده اند. در استقلال؛ اما اوضاع به گونه ای است که اعضای هیات مدیره به جای همدلی و حل مشکلات، نسخه می نویسند و راه درمان تجویز می کنند.

این که در روزهای خوب همراه تیم باشیم، کار بزرگی نیست. این که در روزهای بد، بحران ها را از بین ببریم و مشکلات را مرتفع کنیم، هنر کرده ایم. هیات مدیره استقلال در این روزها باید دنبال از بین بردن بحران های متعدد کنار تیم باشد، نه ایجاد آن. این که کادر فنی استقلال نیاز به ترمیم و تقویت دارد بر کسی پوشیده نیست؛ اما جای مطرح کردن این بحث ها، درون جلسه هیات مدیره و با حضور علیرضا منصوریان است، نه در مصاحبه با خبرنگاران، ضمن آن که همه از ابتدای فصل می دانستند چنین کادری کمکی به استقلال و منصوریان نمی کند. این که هیات مدیره پس از 13 هفته متوجه چنین حقیقت واضحی شده، جای تعجب دارد.