آرشیو سه‌شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵، شماره ۴۷۱۰
حوادث
۱۹

کشف 3/5 تن موادمخدر در شرق کشور

ماموران اداره مبارزه با موادمخدر در سه عملیات جداگانه در جنوب شرق کشور سه باند را متلاشی و سه تن و 635 کیلو انواع مواد مخدر را کشف کردند.

به گزارش جام جم، سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در این باره گفت: ماموران شهرستان ایرانشهر گزارش هایی دریافت کردند که نشان می داد، افرادی با خودروهای وانت محموله های موادمخد را از نقاط مرزی به ارتفاعات قاچاق می کنند.

ماموران چند هفته رفت و آمد در این مناطق را زیر نظر گرفتند تا این که قاچاقچیان را که با خودروی وانت در صدد جا به جایی محموله های موادمخدر بودند، شناسایی کردند.

وی ادامه داد: ماموران به تعقیب قاچاقچیان پرداختند. آنها نیز به سمت ماموران آتش گشودند که ماموران به تیراندازی متقابل پرداختند. سرانجام در جریان این درگیری مسلحانه، قاچاقیان با جا گذاشتن خودروهای پر از محموله شبانه به سمت ارتفاعات متواری شدند که پلیس در تعقیبشان است. از آنها دو تن و 334 کیلو تریاک، 19 کیلو هروئین و دو قبضه سلاح کلاش، سه تیغه خشاب و مقادیری مهمات کشف شده است. رحیمی افزود: ماموران در جریان عملیات دیگری در شهرستان ایرانشهر توانستند دو قاچاقچی حرفه ای و سابقه دار را که با یک دستگاه کامیون در حال جا به جایی مواد مخدر بودند، در ایستگاه بازرسی مسجد حضرت ابوالفضل(ع) دستگیر و در بازرسی از این کامیون، 832 کیلو هروئین کشف کردند. در سومین عملیات، ماموران مهرستان در بازرسی از یک دستگاه خودروی تویوتا که در منطقه «سربند» از سوی قاچاقچیان رها شده بود، 450 کیلو تریاک کشف کردند.