آرشیو چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵، شماره ۴۷۱۱
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

تکریم همسران شهدا در «شکوه یک زندگی»

مجموعه تلویزیونی «شکوه یک زندگی» با حضور بازیگرانی چون بیتا سحرخیز و نازنین فراهانی، تولید خود را با سفری از جنوب به شمال کشور آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی سریال، بیتا سحرخیز در نقش (نارگل) به همراه نازنین فراهانی در نقش (حلما) در روستای غریب محله شهرستان بهشهر استان مازندران مقابل دوربین رفتند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: نارگل که برای پیدا کردن همسر مفقودالاثرش از شمال کشور راهی جنوب و مناطق جنگی و بیمارستان های مرزی شده است، در رختشویخانه ای که با کمک و حضور زنان برای شست وشوی لباس های رزمنده ها اداره می شود، حلما را با خود از جنوب به روستایی در شمال که محل زندگی اش است، می آورد. حلما زنی است که در بمباران های مناطق مسکونی هشت سال دفاع مقدس همه خانواده خود را از دست داده است...

مجموعه تلویزیونی «شکوه یک زندگی» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما برای پخش در زمستان 95، در 15 قسمت 45 دقیقه ای، با حضور بازیگرانی چون بیتا سحرخیز، نازنین فراهانی، عبدالرضا اکبری، مریم کاظمی، سوگل طهماسبی، کوروش سلیمانی، الهام جعفرنژاد، طوفان مهردادیان، مینا نوروزی فر، ساقی زینتی، مزدک رستمی، مهری آل آقا و تعدادی از بازیگران بومی جلوی دوربین رفته است.

سریال «شکوه یک زندگی» در تکریم همسران شهدا و جاویدالاثرهایی است که با استقامت وامیدواری برای رسیدن خبر و نشانه ای از عزیزانشان، سال ها به تنهایی بار زندگی خود و فرزندانشان را به دوش کشیدند و شکوه یک زندگی را به نمایش گذاشتند.