آرشیو چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵، شماره ۴۷۱۱
ایران
۱۵

کاهش 12 درصدی اعتبارات قطار شهری کرمانشاه

مدیرعامل قطار شهری کرمانشاه با اشاره به اختصاص 56 میلیارد تومان اعتبار به این پروژه در لایحه بودجه سال آینده، این میزان اعتبارات را ناامیدکننده دانست.

سعید سلیم ساسانی در گفت وگو با ایسنا، تصریح کرد: متاسفانه این میزان اعتبار نسبت به بودجه 65 میلیارد تومانی امسال پروژه، حدود 12 درصد کاهش داشته است.

وی گفت: این کاهش اعتبار برای پروژه قطار شهری کرمانشاه در حالی است که تیم کارشناسی سازمان برنامه و بودجه در آخرین بازدید خود از پروژه نظر مساعدی درخصوص پیشرفت آن داشتند و حتی قول افزایش اعتبار را نیز به ما دادند، اما در نهایت در لایحه بودجه اعتبار این پروژه کاهش داده شد.

ساسانی با بیان این که این نحوه اعتباردهی به پروژه قطار شهری کرمانشاه ناامید کننده است، گفت: قطعا با اعتبارات این چنینی نمی توان به راه اندازی پروژه در موعد مقرر امید داشت و قطعا زمان طولانی ای برای انجام پروژه نیاز است.

این مقام مسئول تاکید کرد: دولت در حق این پروژه کم لطفی کرده و حتی در سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه این پروژه جزو مصوبات سفر قرار نگرفت.

وی افزود: پروژه قطار شهری در معرض دید یک میلیون کرمانشاهی است و کار اجرای آن باید با شتاب بیشتری پیش برود، اما قطعا با این میزان اعتبارات نمی توان به اجرای بموقع این پروژه امیدوار بود.

مدیرعامل قطار شهری کرمانشاه اظهارکرد: تامین 50 درصد اعتبارات پروژه به عهده دولت است، اما دولت در این میان کم لطفی می کند.