آرشیو دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵، شماره ۶۳۸۵
اجتماعی
۷

برگزاری نشست تخصصی «ایدز؛ آنچه هست و نمی دانیم»

نشست «ایدز؛ آنچه هست و نمی دانیم» توسط موسسه رحمان با همکاری معاونت پژوهشی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی دوشنبه 29 آذر برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی موسسه رحمان، نشست تخصصی «ایدز؛ آنچه هست و نمی دانیم» به منظور بررسی نقش نهادهای اجتماعی و اطلاع رسانی در برابر ایدز برگزار می شود، ضمن آنکه آگاهی رسانی و انگ زدایی از ایدز با توجه به نقش رسانه ها، نهادهای پزشکی و سمن ها از محورهای اصلی این نشست خواهند بود. پس از گسترش موج ایدز طی دهه گذشته در کشور را فرا گرفت، نهادهای پزشکی، سمن ها و رسانه های مختلف تلاش کردند آگاهی جامعه را نسبت به ابعاد مختلف این بیماری افزایش دهند با وجود این، هنوز در جامعه نگاه درستی به این موضوع و مبتلایان به ایدز وجود ندارد. به همین جهت نیاز است ابهاماتی که در رابطه با این بیماری و مبتلایان به آن وجود دارد برای جامعه رفع شود تا مبتلایان به ایدز بتوانند بدون ترس و نگرانی های جانبی به درمان و بهبود شرایط خود بپردازند.

این نشست به همت موسسه رحمان و معاونت پژوهشی دانشگاه علامه طباطبایی روز دوشنبه 29 آذر ساعت 13:30 در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی واقع در خیابان شریعتی، سه راه ضرابخانه، خیابان شهید داوود گل نبی، سالن ارشاد برگزار خواهد شد.