آرشیو سه‌شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵، شماره ۴۷۱۵
جامعه
۱۷

افزایش سقف تعهدات بیمه تکمیلی

مدیرکل فرهنگی اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به افزایش سقف تعهدات بیمه تکمیلی از اول شهریور گفت: دو میلیون نفر تحت پوشش بیمه تکمیلی داریم که امسال تعداد انصرافی از آن 50 هزار نفر بوده است.

عباس رشیدی به فارس توضیح داد: براساس قرارداد ما از اول شهریور تغییراتی در بسته خدمتی لحاظ شد و تعهدات اعمال جراحی و بستری فوق تخصصی تا سقف 15میلیون تومان، بستری عمومی تا سقف هفت میلیون و 500 هزار تومان و هزینه های تشخیصی درمانی تا سقف 550 هزار تومان و هزینه های آزمایشگاهی تا 280 هزار تومان است.

مدیرکل فرهنگی اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری عنوان کرد: بیمارستان های دولتی در اختیار بازنشستگان است و ما توصیه می کنیم بازنشستگان بیشتر از بیمارستان های دولتی استفاده کنند، البته بیمه گر با بیمارستان های خصوصی نیز قرارداد دارد.

رشیدی همچنین درباره تورهای گردشگری بازنشستگان گفت: قبلاسقف سفر بازنشستگان محدود به دو سفر در دوره بازنشستگی بود که امسال به سه سفر رسیده و کمک هزینه 250 هزار تومانی نیز به 300 هزار تومان افزایش یافته است.

وی با بیان این که شرکت های مجری سفرها را برای عیدنوروز افزایش خواهیم داد افزود: امسال آمار ثبت نامی از 90 هزار نفر به 150 هزار نفر رسید چراکه در ایام نوروز استقبال بالاست.

مدیرکل فرهنگی اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری ادامه داد: بازنشستگان با مراجعه به سایت صندوق بازنشستگی می توانند در این تورها ثبت نام کنند که البته از بهمن این سامانه برای ایام نوروز باز می شود.