آرشیو سه‌شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵، شماره ۴۷۱۵
فوتبال ایران
۱۱

من احمد یک سرباز هستم

تلاش های پرسپولیسی ها برای متقاعد کردن احمد نوراللهی بی فایده است و این بازیکن تصمیمش را برای سرباز شدن گرفته است. برانکو ایوانکوویچ که تا قبل از جدی شدن ماجرای سربازی نوراللهی به او بهای زیادی نمی داد از وقتی شنیده این بازیکن تصمیمش جدی است برای دقایقی کوتاه از او در ترکیب تیمش استفاده می کند تا شاید بتواند از رفتن او به تیم رقیب جلوگیری کند.

پرسپولیسی ها که امیدوار بودند نوراللهی دفترچه اعزام به خدمت خودش را پست نکرده باشد، این کار را انجام داده است و اگر اتفاق خاصی نیفتد باید به مدت هفت ماه در تراکتورسازی توپ بزند. تراکتوری ها امسال تیم کاملی هستند و خیلی بعید است در این تیم باز هم به نوراللهی بازی برسد. در تیمی که کرار جاسم هم روی نیمکت است و... با این شرایط احمد ترجیح می دهد این نیمکت نشینی را در تیمی انجام بدهد که هر روزش برایش یک روز از خدمت سربازی محاسبه می شود.

با این شرایط، پرسپولیسی که تازه یادشان افتاده با رفتن نوراللهی یک هافبک دفاعی مطمئن روی نیمکت ندارند، تلاش می کنند هر طور شده مانع جدایی این بازیکن شوند؛ تلاشی که بدون شک بی فایده خواهد بود و نوراللهی بزودی پیراهن قرمز تراکتوری ها را تن خواهد کرد.