آرشیو چهارشنبه ۱ دی ۱۳۹۵، شماره ۳۹۳۸
خبر
۸

سایه روشن

باهنر: انتخاب حداد عادل شنا کردن خلاف مسیر آب بود

روزنامه شرق نوشت: محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس نهم، درباره رقابت ها در مجلس هشتم بر سر ریاست بین علی لاریجانی و غلامعلی حداد عادل گفت: آنجا آقای حداد از من گلایه هایی کرد و گفت تو چه بدی ای از من دیدی که به سمت آقای لاریجانی رفتی. به نظر من، آقای حداد هیچ عیبی نداشتند. من به این دلیل به سمت آقای لاریجانی رفتم که احساس کردم ریاست آقای حداد شناکردن برخلاف جهت رودخانه است. مجلس هشتمی ها به طور طبیعی دنبال تغییر بودند.

تاکید وزارت اطلاعات بر رعایت احکام شرع در تامین امنیت

ایلنا نوشت: وزیر اطلاعات گفت: وزارت اطلاعات خدمت به امنیت جامعه را همانند گذشته البته با تاکید بیشتر فقط از مسیر احکام شرع، رعایت حق الناس و حلال و حرام دنبال می کند. سیدمحمود علوی در همایش ائمه جمعه استان مازندران افزود: وزارت اطلاعات بار سنگین اطلاعاتی و امنیت را به دوش دارد که با رعایت شرع اسلام، ارزش های اسلامی و قانون جمهوری اسلامی انجام می دهد به همین دلیل به هیچ عنوان حتی از یک عمل خلاف شرع و قانون دفاع نمی کند. وزیر اطلاعات تاکید کرد: امنیت فیزیکی مهم است اما احساس امنیت در جامعه نیز ضرورت دیگری است و اهداف تاسیس حکومت اسلامی به وجود آوردن احساس امنیت است. به گفته علوی هر حرکتی که احساس امنیت مردم را خدشه دار کند، در اسلام و حکومت دینی محکوم است.

هشدار زاکانی به جبهه انقلاب خودمان سبب می شویم روحانی رای بیاورد

ایسنا نوشت: علیرضا زاکانی عضو شورای مرکزی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی از تمام کسانی که خود را جزو نیروهای انقلابی می دانند درخواست کرد که بیش از آنکه به دنبال مطرح کردن اسامی برای انتخابات باشند به اتفاقاتی که باید در جامعه رخ دهد، توجه کنند. زاکانی گفت: من معتقدم جبهه انقلاب باید در انتخابات یک نامزد داشته باشد و اگر کسی غیر از این عمل کند، ما با دستان خودمان سبب شده ایم که جناب آقای روحانی رای بیاورد.

احسان مازندرانی به زندان بازگشت

ایسنا نوشت: هوشنگ پوربابایی، وکیل مدافع احسان مازندرانی از بازگشت موکلش به زندان در بعدازظهر روز دوشنبه 29 آذرماه خبر داد. او تاکید کرد: از آنجا که اجرای احکام گفته بود که باید موکلم به زندان برگردد بنابراین موکلم خود را به زندان معرفی کرد. به گفته پوربابایی یک سال از محکومیت مازندرانی باقی مانده است.