آرشیو سه‌شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵، شماره ۸۸۲۹
ورزش
۱۱

گوناگون

دعوت از40 تیرانداز به اردو

سرمربی کره ای تیم ملی تیراندازی با کمان ایران 40 کماندار زن و مرد سه رده سنی در دو رشته ریکرو و کامپوند را به اردوی تیم ملی دعوت کرد.

تمدید بونوچی با یوونتوس

بونوچی قرارداد خود را تا پنج سال دیگر با تیم فوتبال یوونتوس، قهرمان لیگ ایتالیا تمدید کرد.وی در 290 بازی برای یوونتوس به میدان رفته است. وهمچنین 67 بازی ملی در کارنامه دارد.

فینال جام حذفی درخرمشهر

فتاحی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد: پیشنهاد داده ایم که 25 اردیبهشت فینال جام حذفی در خرمشهر برگزار شود اما اگرتیم های حاضر در فینال جزء تیم های آسیایی باشند، فینال جام حذفی را 21 اردیبهشت برگزارخواهیم کرد.

پورعلی گنجی: به کی روش مدیون هستم

مرتضی پورعلی گنجی مدافع ملی پوش تیم السد قطر ضمن اظهار خوشنودی از همبازی بودن با ژاوی اظهار داشت: شخصا به کی روش مدیون هستم. او در تیم ملی به من اعتماد کرد و امیدوارم باز هم نظرش را جلب کنم.

قهرمانی فارس و هرمزگان

مسابقات فوتسال ووالیبال قهرمانی بسیج منطقه جنوب کشور با قهرمانی فارس دروالیبال و هرمزگان درفوتسال به پایان رسید.همچنین دراختتامیه این مسابقات، ازخانواده شهید عمرانی وتیمهای و ورزشکاران برترازنظر فنی واخلاقی تجلیل شد.

تجلیل از دایی و منصوریان

سرمربیان تیمهای نفت و استقلال قبل ازدیدارامروز ازسوی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.لازم به یادآوری است بسیاری ازچهره های سرشناس از جمله علی دایی، وحید طالب لو، محمد انصاری و... وهمچنین برخی از مسئولان ورزش ازخادمین افتخاری حضرت عبدالعظیم حسنی به حساب می آیند.

بازدید از امکانات کمانداران

اردنر، رئیس فدراسیون جهانی تیراندازی باکمان و نایب رئیس کمیته بین المللی المپیک برای بازدید از فدراسیون تیراندازی باکمان و بررسی امکانات و تجهیرات ایران، امروز به تهران می آید.

اظهارات عجیب ابراهیموویچ

مهاجم سوئدی تیم منچستریونایتد معتقد است که تا 50 سالگی می تواند به بازی فوتبال ادامه دهد. ابراهیموویچ در 9 مسابقه اخیر خود 10 گل به ثمر رسانده است معتقد است که با بالارفتن سن عملکردش بهترمی شود.