آرشیو پنجشنبه ۲ دی ۱۳۹۵، شماره ۲۱۵۱۷
اخبار کشور
۳
اخبار ادبی و هنری

عظیمی میرآبادی، تهیه کننده سینما: جریان زر و زور و تزویر با طرح مفاهیم انقلابی در سینما مخالف است

مهدی عظیمی میرآبادی معاون اسبق نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی در رابطه با جایگاه هنر انقلاب اسلامی در سینمای کشور و ضرورت پرداختن به این هنر گفت: بی توجهی به هنر انقلاب اسلامی در حال حاضر تنها به دلایل سیاسی است ولاغیر! برای این بی توجهی باید مدیران فرهنگی کشور را بازخواست نمود.

این تهیه کننده در گفت وگو با سینماپرس افزود: در ارتباط با هنر انقلابی اسلامی و دینی و مفاهیمی از این دست بارها سازمان ها و موسسات متعددی ایجاد شده اند تا این هنر پر و بال بگیرد و پیش برود و در کنار آن بودجه هایی هم تدارک دیده شده است اما هیچ گاه ما به نتیجه مطلوب در این زمینه دست پیدا نکرده ایم و شاهد آن بوده ایم که فقر زیادی در این حوزه دیده می شود و تمامی اینها به دلیل آن است که سیاسی کاری برخی افراد پشت پرده باعث می شود تا هنر انقلاب اسلامی در کشور ما جان نگیرد.

عظیمی میرآبادی با تاکید بر اینکه جریان زر و زور و تزویر نمی خواهد مفهوم ارزشمند انقلاب اسلامی در آثار ما مستتر باشد اظهار داشت: جریان قدرت و تمکن مالی و جریان قدرت سیاسی و اجتماعی و جریان ریا و تزویر و نفاق جریانی است که قبل از وقوع انقلاب اسلامی شکل گرفت و در جریان سیاسی کشور جا برای خودش باز کرد به حدی که بتواند تاثیرات بزرگی را در سطوح بالای مملکت بگذارد.