آرشیو شنبه ۴ دی ۱۳۹۵، شماره ۴۷۱۸
فرهنگ و هنر
۱۶
چهره روز

جری لوئیس هنوز هم جذاب است

جری لوئیس، کمدین 90 ساله آمریکایی در گفت وگویی 7 دقیقه ای، موجب شد تا ویدئوی این مصاحبه پربازدیدترین ویدئوی سایت معتبر سینمایی هالیوود ریپورتر شود.

به گزارش مهر و به نقل از گاردین، یک مصاحبه با جری لوئیس، کمدینی که در بخشی از زندگی اش همکار دین مارتین بود، ظرف سه روز رکورد تماشای ویدئوهای سایت هالیوود ریپورتر را شکست.این مصاحبه تنها در روز نخست قرار گرفتنش در این سایت، یک میلیون و 200 بار دیده شد.

در این مصاحبه این بازیگر که وارد دهمین دهه زندگی اش شده و هنوز در صنعت سینما فعالیت دارد، حاضر نشد بپذیرد که تفاوتی بین کار سینمایی در این دوران و گذشته وجود دارد و حتی تفاوت بین لاس وگاس در سال 1947 با 2016 را هم نپذیرفت.

در این مصاحبه اندی لوئیس از دبیران این سایت برخی از بدترین چیزهایی را که درباره او گفته شده بیان کرد و با پاسخ های یک کلمه ای و تحقیرآمیز این بازیگر روبه رو شد و به همین دلیل این مصاحبه دردناک ترین و وحشتناک ترین مصاحبه سال 2016 خوانده شد. در این مصاحبه، جری لوئیس درباره پروژه هایی که برای آینده در دست دارد چیزی به زبان نیاورد و در نهایت مصاحبه کننده مجبور شد تائید کند که شنیده بود جری لوئیس بداخلاق و دمدمی مزاج است، اما نمی دانست تا این حد!

جری لوئیس، بازیگر کهنه کار هالیوود که آخرین بار سال 1995 در فیلم «استخوان های بامزه» ظاهر شده بود، چندی پیش بازی در فیلمی به کارگردانی دانیل نوآ را پذیرفت. او متولد 16 مارس 1926 است و به عنوان بازیگر، کمدین، تهیه کننده، نویسنده و کارگردان آمریکایی شناخته می شود. جشنواره کن 2013 بخش ویژه ای را برای تجلیل از این کمدین آمریکایی تدارک دیده بود.