آرشیو شنبه ۴ دی ۱۳۹۵، شماره ۴۷۱۸
جامعه
۱۷

حق با شماست

کمبود اتوبوس های خط ولیعصر (عج)- تجریش

نجفی شاهکوهی از تهران: کمبود اتوبوس های خط ولی عصر (عج) - تجریش باعث شده است بسیاری از مسافرانی که پیشتر از این اتوبوس ها استفاده می کردند، دیگر شرایط سخت را تحمل نکنند و با خودروی شخصی به محل کار بروند اگر دولت از مردم می خواهد از وسایل حمل ونقل عمومی استفاده کنند باید این نوع وسایل را برای مردم بیشتر و دسترس تر کند در غیر اینصورت جای تعجب ندارد که حتی در روزهای آلودگی شدید هوا شاهد حجم عظیمی از خودروهای تک سرنشین در خیابان ها هستیم.

قطع یارانه با بیماری خاص و حقوق کم

کیوانی از تهران: بازنشسته دانشگاه علوم پزشکی تهران هستم با حقوق یک میلیون تومان در ماه و سه ماه است که یارانه ام را قطع کرده اند، این درحالی است که بیماری خاص دارم و از داروهای گران قیمت استفاده می کنم و وقتی اعتراض کردم هیچ پاسخی دریافت نکردم.

دور برگردان نیمه کاره

پوراحمد از تهران: دوربرگردانی که در انتهای خیابان پیروزی نرسیده به کلاهدوز احداث کرده اند متاسفانه نیمه کاره رها شده و اطراف این دوربرگردان را آسفالت نکرده اند.

پاسخ به یک پیام

در پی درج پیامی 9 آذر تحت عنوان «دیرتر ارسال نمودن قبوض برق» شرکت توزیع نیروی برق استان البرز با ارسال نمابری اعلام کرد: ضمن بررسی مشکل تاخیر در توزیع صورتحساب ها، این تاخیر برطرف شد.