آرشیو شنبه ۴ دی ۱۳۹۵، شماره ۴۷۱۸
ورزش
۹

بائوسا: مسی ترکیب بچیند، می روم!

چندی پیش شایعاتی منتشر شد مبنی بر این که لیونل مسی مافیای پشت پرده انتخاب مهره های ترکیب اصلی تیم ملی کشورش است و به همین دلیل بازیکنی مانند مائورو ایکاردی نمی تواند به ترکیب این تیم راه پیدا کند.

در این شایعات عنوان شده بود سرمربی آلبی سلسته توانایی مقابله با قدرت مسی را ندارد، که این موضوع به بائوسا برخورده و او بر کذب بودن آن تاکید کرده است. بائوسا در گفت وگو با رادیو «ریواداویای» آرژانتین گفت: مسی سازگارترین بازیکنی است که یک مربی می تواند با او کار کند. مدیریت او کاری آسان است. تمرین دادن مسی آسان است چون او همیشه تلاش می کند سطح کیفی بازی تیم را بالاببرد. در جواب آنهایی هم که فکر می کنند این مسی است که ترکیب را انتخاب می کند و من هم نمی توانم کاری در این خصوص انجام دهم، باید بگویم اگر روزی چنین اتفاقی بیفتد، وسایلم را جمع می کنم و به خانه ام برمی گردم.

خاویر ماسچرانو، هم تیمی مسی در بارسلونا هم یکی دیگر از آن بازیکنانی بوده که درباره وضعیتش در آلبی سلسته و پستی که باید در این تیم داشته باشد شک و شبهاتی شکل گرفته است. بائوسا درباره مدافع بارسلونا عنوان کرد: انسان ها بعضی وقت ها خودشان را اسیر حرف هایشان می کنند اما من نمی توانم تصور کنم او در مرکز خط دفاعی بازی کند. شاید در برخی بازی ها لازم باشد ما این کار را انجام دهیم اما در این که او بازیکن بزرگی است شکی وجود ندارد.