آرشیو شنبه ۴ دی ۱۳۹۵، شماره ۴۷۱۸
صفحه آخر
۲۰

اخراج، نتیجه اعتراض به دختر ترامپ

اعتراض یکی از مسافران هواپیمای جت بلو در فرودگاه جان اف کندی به حضور دختر دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب آمریکا در این هواپیما موجب شد تا فرد معترض از هواپیما اخراج شود.

به گزارش مهر و به نقل از رویترز، یکی از مسافران شرکت هواپیمایی جت بلو به دلیل اظهارات خشمگینانه در مقابل دختر دونالد ترامپ، رئیس‎جمهور منتخب آمریکا، از هواپیما اخراج شد.

شرکت هواپیمایی جت بلو با انتشار بیانیه‎ای تائید کرد که یک مسافر از پرواز فرودگاه بین‎المللی جان اف کندی به مقصد سانفرانسیسکو اخراج شده است، اما جزئیات و علت این حادثه را تشریح نکرد.

یکی از مسافران این هواپیما به رسانه ها گفته است که وقتی مرد اخراج شده ایوانکا ترامپ دختر رئیس‎جمهور منتخب آمریکا را دید، بشدت واکنش نشان داد و گفت: آه خدای من. این یک کابوس است.

به گفته این مسافر، مرد اخراج شده سپس در حالی که می‎لرزید، گفت: آنها در حال تباه کردن کشور ما هستند و حالاسعی دارند پرواز ما را هم تباه کنند.

دیلی میل هم گزارش داد چند هنرمند از این که ایوانکا ترامپ تابلوهای آنها را بر دیوارهای خانه معروفش نصب کرده، ابراز شرمساری کرده و از او خواسته اند تا آن تابلوها را بردارد، زیرا از این که به نحوی با خانواده او ارتباط دارند، خجالت زده هستند.

گروهی از هنرمندان نیویورکی کمپینی به نام «ایوانکای عزیز» Dear) Ivanka) به راه انداخته اند تا از این طریق صدای اعتراضشان را به گوش دونالد ترامپ، چهل و پنجمین رئیس جمهور ایالات متحده برسانند.