آرشیو شنبه ۴ دی ۱۳۹۵، شماره ۴۷۱۸
صفحه آخر
۲۰

یک عکس، یک متن

سمند خوش شانس

باور می کنید از این تصادف، چهار نفر خدا را شکر زنده مانده اند؟ بر اثر تصادف سمند با کامیونت هیوندا که صبح پنجشنبه در جاده خوی رخ داد، چهار نفر از این سمند مچاله شده زنده بیرون آمدند. البته یک نفر هم در این حادثه جان خود را از دست داد. پلیس راه خوی با حضور در محل تصادف مرگبار، علت حادثه را بی احتیاطی راننده سمند اعلام کرد.

برف بازی در حلب

اشتباه نکنید. این تصویری معمولی از برف بازی کودکان نیست. شهر حلب پس از چهار سال همزمان با خروج آخرین گروه از تروریست ها، سفیدپوش شد. در این عکس برف بازی کودکان این شهر را بعد از آزادی می بینید.

وقت گذرانی در قطب

این عکس روز نشنال جئوگرافیک است. این دو خرس نر در میانه راه مهاجرت خود در خلیج غربی هادسون در مانیتوبای کانادا متوقف شده اند تا یخ روی مسیر تشکیل شود. آنها در این فرصت همانند بسیاری از خرس های دیگر با بازی مبارزه، خود را سرگرم می کنند.

شهر یخی

شبیه انیمیشن و رویایی کودکانه است. اما اینجا شهری یخی است که همزمان با برگزاری جشنواره بین المللی برف و یخ هاربین در شمال چین، هنرمندان یخ تراش آن را خلق کرده اند.

جشن آدم برفی

حالاکه حرف از برف و زمستان است، سری هم به مریوان می زنیم و این عکس را می بینیم. تصویری که در آن جشن آدم برفی در پارک گولان این شهر با حضور کودکان برگزار شد.