آرشیو یکشنبه ۵ دی ۱۳۹۵، شماره ۴۷۱۹
ورزش
۹

صعود و سقوط تیم ها در لیگ هندبال

لیگ برتر هندبال هر هفته در حال برگزاری است و در شرایطی که عده ای معتقدند نتایج لیگ قابل پیش بینی نیست، اما گروهی هستند که می گویند، برنامه ریزی دقیقی برای این رقابت ها وجود ندارد.

در مسابقات این هفته، تیم شهرداری کاشان میزبان تیم نیروی زمینی تهران بود که توانست این تیم را با شکست بدرقه کند. تیم توسعه و عمران بافق یزد، میزبان تیم مدعی هپکوی اراک بود. شاگردان رضایی که امیدوار به پیروزی بودند با شکست برابر تیم تازه لیگ برتری شده توسعه، هفته هشتم دور رفت را به پایان رساندند.

در گچساران شگفتی دیگری رقم خورد. تیم نفت و گاز گچساران، صدرنشین لیگ برتر، میزبان تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان بود. در این بازی نزدیک، شاگردان محسن طاهری، مدیرعامل باشگاه فولاد موفق شدند، صدرنشین لیگ را با اختلاف یک گل شکست دهند. نفتی ها با قبول این شکست، متحمل دومین شکست خود در دور رفت لیگ شدند. صدرنشین لیگ پیش از این در هفته پنجم دور رفت نیز برابر تیم شهرداری کاشان شکست خورده بود.

در کرمان، صنعت مس برابر نوین مهر پارسه مرودشت و در یک بازی سخت فقط با اختلاف یک گل به برتری رسید. در آخرین مسابقه این هفته تیم بیتا سبزوار برابر شهرداری ارومیه قرار گرفت که نتیجه آن مساوی شد.

این هفته شاهد جابه جایی تیم ها در میانه جدول رده بندی بودیم. مس از رده هشتم به رده پنجم صعود کرد. نیروی زمینی نماینده تهران یک پله در جدول سقوط کرد، اما بیتا سبزوار با قبول تساوی در خانه در همان رده ششم باقی ماند. تیم نوین قطره مهر پارسه نیز دو پله در جدول سقوط کرد.