آرشیو دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵، شماره ۲۱۵۲۰
ورزشی
۹

کار مهم استقلال در بازی با سپاهان

استقلال در بازی دیروز اگرچه مستحق کسب سه امتیاز بود اما با بدشانسی به یک امتیاز قناعت کرد؛ یک امتیازی که البته کسب آن در اصفهان و در برابر دیدگان تماشاگران مشتاق این شهر کار دشواری بود.

سرویس ورزشی- فارغ از نتیجه بازی، شکل فوتبالی که استقلال ارایه کرد همانی بود که هوادارانش از ابتدای فصل انتظارش را می کشیدند. فوتبال تک ضرب و دیدنی در بسیاری از دقایق بازی. در طول 90 دقیقه آبی پوشان بارها و بارها موفق به خلق موقعیت گلزنی شدند تا جایی که توپ های آنها سه بار دیرک دروازه سپاهان را به لرزه درآورد.

تحول ایجاد شده در شکل بازی استقلال به واسطه اصل گره گشای «مدیریت» بود که منصوریان بالاخره دیروز اعمال کرد. این مربی پس از چهارده هفته «تعارف» و یا شاید «ترس» را کنار گذاشت، تیمش را درست و حساب شده مدیریت کرد، برخی بازیکنان به ظاهر بزرگ را نیمکت نشین نمود و فرصت را در اختیار جوانان باانگیزه اش قرار داد.

بازی دیروز ثابت کرد کادرفنی می تواند بدون ترس و واهمه با اتکا به نیروی جوانی به استقلال نظم بخشید، هر زیاده خواهی را سر جای خود نشاند و حاشیه سازان را در موضع ضعف قرار داد.

این کار مهم از بازی با سپاهان آغاز شد و برای خروج استقلال از بحران نباید متوقف شود؛ بحرانی که نه امسال بلکه از دو، سه سال پیش گریبان این باشگاه بزرگ را گرفته است.