آرشیو دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵، شماره ۳۷۰۳
اقتصاد
۴

ویژه

دکتر سبحانی: اروپاییان از بازار ایران محروم مانده اند

اجلاسی با حضور فعالان اقتصادی اروپا و ایران در برلین و به میزبانی نشریه Handelsblatt که از روزنامه های معتبر اقتصادی آلمان است برگزار شد. دکتر سبحانی مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در این نشست ضمن ارایه گزارشی جامع از جایگاه صنعت فولاد ایران در منطقه و سطح جهان به برنامه های توسعه آتی این صنعت خصوصا فولاد مبارکه اشاره کرد و در ادامه به پرسش برخی از حاضران پاسخ داد. وی با اشاره به روند توسعه فولاد ایران در طول سال های گذشته تاثیر تحریم بر این روند را بی اثر توصیف کرد و افزود: به دلیل اینکه صنعت فولاد ما وابسته به تکنولوژی خارجی نیست روند توسعه ما در طول سال های تحریم از گزند مصون مانده است. البته رفع تحریم ها باعث شد که دسترسی به فاینانس خارجی برای ما تسهیل شود زیرا اگر تحریم باشیم نمی توانیم از بانک های خارجی فاینانس دریافت کنیم.

دومین جشنواره فیلم 180 ثانیه ای پاسارگاد

دومین جشنواره فیلم 180 ثانیه ای پاسارگاد، به ابتکار بانک پاسارگاد، در سه محور اصلی و یک بخش جنبی برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی بانک پاسارگاد، خسرو رفیعی، دبیر اجرایی این جشنواره، ضمن اعلام این خبر گفت: دومین جشنواره فیلم 180 ثانیه ای پاسارگاد، به ابتکار بانک پاسارگاد و برای ایجاد فرصت برای ارایه ایده ها و نگاه های مختلف به حفظ محیط زیست و منابع طبیعی، تکریم خانواده و حقوق اجتماعی و همچنین اهدای عضو برگزار می شود. وی ادامه داد: در بخش جنبی جشنواره، به 4 ایده برتر در هر بخش که امکان ساخت پیدا نکرده اند نیز جوایزی اهدا خواهد شد.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان: اصل، مشارکت مدیران و کارکنان

مدیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان با بیان اینکه سازمان ها هدف های عمده ای همچون بهبود و رونق در کسب و کار دارند و فضای این کسب و کار را دنبال می کنند، گفت: اصل نظام پیشنهادها مشارکت کارکنان است.

چاوشی در آیین شروع ارزیابی نظام پیشنهادهای شرکت براساس مدل ملی دبیرخانه ملی نظام پیشنهادها، اظهار داشت: این بخش از سازمان، باید در راستای مشارکت و همکاری بیشتر مدیران و کارکنان باشد، اگر چنین حرکتی صورت نگیرد، نه تنها نظام پیشنهادها ابزاری برای بهبود روند کارها نیست، بلکه باری بر دوش سازمان خواهد بود.