آرشیو دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵، شماره ۲۱۵۲۰
اخبار کشور
۱۰

سردار جزایری: اقدام سران خائن فتنه 88 مستوجب اشد مجازات است

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه اقدام سران خائن فتنه 88 مستوجب اشد مجازات است، گفت: کسانی که امروز از این افراد و جریان دفاع می کنند در هر لباس و منصبی که باشند در جرگه همان کودتاگران هستند.

سردار سیدمسعود جزایری معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت سالروز بزرگداشت حماسه 9 دی با اشاره به ریشه های شکل گیری فتنه 88 گفت: نظام سلطه از فردای پیروزی انقلاب اسلامی ایران برای مقابله با انقلاب به شیوه های متعددی متوسل شد که تحرکات کور تروریستی در اوایل انقلاب توسط منافقین، نا آرامی ها در مناطق قومی، کودتای نوژه و جنگ هشت ساله از نمونه های بارز مقابله سخت دشمن با انقلاب اسلامی است که همگی این روشها با تدابیر امام و مقام معظم رهبری و حضور هوشمندانه ملت دفع شد.

جزایری با بیان اینکه یکی از سناریوهای تجربه شده طراحان کودتاهای رنگین، استفاده از رویدادهایی مثل انتخابات ریاست جمهوری است؛ افزود: آنچه در فتنه 88 اتفاق افتاد، حمله به یکی از پایه های اقتدار نظام اسلامی یعنی اعتماد عمومی از طریق القای تقلب در انتخابات بود.

وی گفت: اسناد، مدارک، شواهد، اعترافات صریح دولتمردان آمریکا و انگلیس همگی حاکی از هماهنگی کامل جریان برانداز داخلی با طراحان خارجی کودتای ضد نظام است.

جزایری تداوم 8 ماهه فتنه را ناشی از ویژگی فتنه دانست که به دلیل غبارآلود بودن اوضاع، شناخت حق از باطل را برای عده ای دشوار می سازد.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب و در کنار آن ولایتمداری، بصیرت و هوشیاری ملت در مواجهه با فتنه را مهم ترین عامل باطل السحر دشمن عنوان کرد و گفت: حضور میلیونی و حماسی مردم در 9 دی غبارها را کنار زد و دشمن و عوامل داخلی فتنه را برای همیشه رسوا کرد.

به گزارش فارس، جزایری افزود: اقدام سران خائن فتنه 88 مستوجب اشد مجازات است و مسئولیت زیان هایی که بخاطر عمل کودتایی فتنه گران در ابعاد مادی و معنوی برای نظام و انقلاب پیش آمد، متوجه سران فتنه و دنباله روان و حامیان آنها است.

وی گفت: کسانی که امروز از این افراد و جریان دفاع می کنند در هر لباس و منصبی که باشند در جرگه همان کودتاگران هستند.