آرشیو دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵، شماره ۲۱۵۲۰
اخبار کشور
۲

حبیبی: بازخوانی فتنه 88 یک ضرورت برای تداوم انقلاب است

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی متهم کردن نظام به دروغ، تقلب و پافشاری کردن برآن را رمز آشوب های ماه های اول سال 88 دانست و گفت: بازخوانی فتنه 88 یک ضرورت برای تداوم انقلاب است.

محمدنبی حبیبی، دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در پایان نشست دبیران این حزب با اشاره به حوادث تلخ همراهی برخی افراد و جریانات سیاسی با دشمن در انتخابات 88، گفت: بازخوانی فتنه 88 یک ضرورت برای تداوم انقلاب است.

حبیبی افزود: فهرستی از خیانت ها و جنایت های برخی از اصلاح طلبان و همپالگی های آنها وجود دارد که هیچ گاه از صفحه تاریخ معاصر پاک نمی شود.

وی ادامه داد: متهم کردن نظام به دروغ، تقلب و پافشاری کردن برآن، رمز آشوب های ماه های اول سال 88 بود. این رویکرد با قانون گریزی و عدم پذیرش رای نهادهای فیصله بخش شروع شد و سرانجام سر از براندازی نرم و همزبانی با رسانه های دشمن برآورد.

دبیر کل حزب موتلفه تاکید کرد: کمترین جرم بازی خورده های فتنه، ایجاد شکاف در وحدت و انسجام ملی و تبدیل یک پیروزی بزرگ به آشوبی کور بود.

حبیبی افزود: حرمت شکنی، اهانت به مقدسات و حمله به ارزش ها رویکرد اصلی مخالفان نتایج انتخابات بود تا جایی که شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه را برای همراهی با منافقین و ضدانقلاب علنا در روز عاشورای 88 سر دادند.

وی خاطرنشان کرد: سران فتنه دشمن را در دخالت در امور داخلی ایران امیدوار کردند و امید او را به بی ثبات سازی در داخل افزایش دادند.

به گزارش مهر، دبیرکل حزب موتلفه به قیام تاریخی 9 دی اشاره کرد و گفت: مردم انقلابی ایران پس از تحمل 7 ماه شرارت دشمن و ستون پنجم آن که از آستین منافقین، سلطنت طلبها، بهایی ها، کمونیستها و برخی از اصلاح طلبان بیرون آمد، سرانجام در قیام تاریخی 9 دی سران فتنه را محکوم کردند و در یک تظاهرات میلیونی و سراسری خواستار مجازات آنها شدند. قیام تاریخی 9 دی نقطه پایانی بر این شرارت بود.