آرشیو چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵، شماره ۳۹۴۴
ورزش
۲۴

جهان ورزش

راکیتیچ و آرزوی دوران کودکی

با وجود اینکه خبرهای زیادی درباره احتمال جدایی ایوان راکیتیچ از بارسلونا به گوش می رسد اما این بازیکن کروات تاکید کرد که حضور در بارسلونا آرزوی دوران کودکی او بوده است. به گزارش «ایسنا» ایوان راکیتیچ گفت: «ازکودکی عاشق بارسلونا بودم و بسیار خوشحالم که رویای دوران کودکی ام برآورده شد. شانس و سرنوشت باعث شد در تیمی بازی کنم که آرزویش را داشتم. می خواهم ازاین فرصت بسیار خوبی که نصیبم شده است، نهایت استفاده را ببرم. دوست ندارم بارسلونا را ترک کنم. می خواهم در این تیم بمانم.»

تمجید گواردیولااز نبوغ استرلینگ

منچسترسیتی در هفته ماقبل پایانی نیم فصل نخست لیگ جزیره، در زمین هال سیتی به میدان رفت و توانست با سه گل حریفش را شکست دهد. سرمربی منچسترسیتی تاکید کرد نبوغ هافبک تیمش بوده که شرایط تیم را تغییر داده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، پپ گواردیولاگفت: «در نیمه نخست فوتبال بلد نبودیم. نمی دانستیم دروازه حریف کجاست. خصوصا بازیکنان کناری مان که زیاد در جریان بازی نبودند. در نیمه دوم شرایط عوض شد. استرلینگ توانست با نبوغش، شرایط را برای تیم بهتر کند. او یک پنالتی گرفت و سازنده گل سوم بود.»

بهترین گل مخیتاریان

منچستر یونایتد موفق شد با 3 گل ساندرلند را شکست دهد. هافبک ارمنستانی منچستر یونایتد گلی که با حالت آکروباتیک به ساندرلند زد را بهترین گلی دانست که در تمام دوران بازیگری اش به ثمر رسانده است. هنریک مخیتاریان در این خصوص گفت: «این بهترین گلی بود که در تمام دوران بازیگری ام به ثمر رساندم. از این بابت بسیار خوشحالم. اولین کاری که پس از زدن گل انجام دادم نگاه کردن به کمک داور بود و وقتی دیدم که او آفساید اعلام نکرده است، شروع به خوشحالی کردم. انتظار داشتم توپ جلوی پایم بیفتد اما دیدم که پشت سرم فرود می آید. وقتی توپ پشت سرم آمد، تنها کاری که به ذهنم رسید انجام دهم این بود که با پشت پایم به آن ضربه بزنم و این کار را هم انجام دادم و موفق شدم. من نگران مصدومیت های قبلی ام نیستم و خوشحالم که برگشته ام و می توانم به تیم کمک کنم.»