آرشیو چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵، شماره ۴۷۲۲
سیاسی
۲

بیانیه صادرشده بیانیه رسمی کمیسیون امنیت نیست

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با رد بیانیه ای که دیروز به نام این کمیسیون در ارتباط ماجرای اخیر انتشار سخنان وزیر خارجه صادر شد، گفت: کمیسیون روز سه شنبه (دیروز) اصلاجلسه ای نداشته است که بیانیه ای صادر کند.

علاء الدین بروجردی در مصاحبه با خبرگزاری خانه ملت با تاکید بر این که بیانیه منتشر شده هیچ یک از مراحل صدور یک بیانیه رسمی را طی نکرده است، افزود: بیانیه صادر شده، بیانیه تعدادی از اکثریت اعضای کمیسیون امنیت ملی است اما بیانیه رسمی این کمیسیون محسوب نمی شود.

براساس گزارش خبرگزاری ها دیروز بیانیه ای به عنوان بیانیه کمیسیون امنیت ملی درباره اقدام کریمی قدوسی در انتشار سخنان وزیر خارجه در کمیسیون امنیت ملی منتشر شد که در آن تاکید شده بود افشا و انتشار این سخنان به صورت ناقص و گزینشی، گناهی نابخشودنی است و خدمت به دشمنان انقلاب اسلامی است. اردشیر نوریان، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی هم در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: مصطفی کواکبیان، عضو این کمیسیون به نیابت از چند نماینده از جواد کریمی قدوسی، نماینده مشهد به دلیل اظهارات منتسب به ظریف به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان شکایت کرد.