آرشیو چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵، شماره ۴۷۲۲
فوتبال ایران
۱۱

پاسخ مثبت مبعلی به آبی ها

ایمان مبعلی هافبک با تجربه نفت تهران بزودی قرارداد خود را با باشگاه استقلال امضا می کند. چندی پیش منصوریان خواهان جذب ایمان شد و حتی با این بازیکن صحبت هایی هم داشت.

مبعلی هم که در دو دوره برای استقلال بازی کرده بود، این پیشنهاد را پذیرفت و تاکید کرد فقط باید با نفتی ها صحبت کند. باشگاه نفت هر چند بازیکنان زیادی را از دست داد ولی جوان هایی دارد که از نظر دایی می توانند به تیم کمک زیادی کنند. به همین دلیل با جدایی مبعلی مخالفت زیادی نکرد و گفت: «به زور بازیکنی را نگه نمی دارم. هر کسی دلش با نفت نیست، می تواند برود.»

صحبت های مبعلی با مسئولان نفت هم آغاز شد و این بازیکن توانست تا حدود زیادی رضایتشان را برای حضور در استقلال بگیرد. مبعلی از روز اول به منصوریان گفته بود تلاش می کند رضایت نامه اش را بگیرد و حالااین اتفاق افتاده است. البته او در نقل و انتقالات رضایت نامه اش را به صورت رسمی می گیرد و از باشگاه جدا می شود.

به این ترتیب ایمان را تا حدود زیادی باید بازیکن استقلال در نیم فصل دوم حساب کرد. او در صحبت هایی که با منصوریان داشته، روی این موضوع تاکید کرده است. به این ترتیب بختیار رحمانی از باشگاه استقلال رفتنی است و منصوریان هم به مسئولان گفته او می تواند تیم جدیدش را معرفی کند و سپس رضایت نامه اش صادر شود. رحمانی ازجمله گران های امسال استقلال بود. هر چند سازمان لیگ اعلام کرد قرارداد او یک میلیارد تومان بوده، ولی نزدیکان باشگاه می گویند رحمانی قراردادی بالای یک و نیم میلیارد داشته است. استقلال بابت خرید این بازیکن ضرر زیادی کرد، چراکه رحمانی به هیچ وجه نتوانست خواسته های آنها را برآورده کند