آرشیو چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵، شماره ۴۷۲۲
سینما
۱۲

کلوزآپ

جایزه مراکشی ها برای نگار جواهریان

نگار جواهریان، بازیگر گزیده کار سینما، تلویزیون و تئاتر است که از نوجوانی بازی در تئاتر را آغاز کرد و پس از آن در سینما و تلویزیون هم خوش درخشید.

به گزارش ایسنا، فیلم سینمایی «پریدن از ارتفاع کم» اولین ساخته حامد رجبی به تهیه کنندگی مجید برزگر که در بخش مسابقه سیزدهمین دوره جشنواره فیلم زاگورا در کشور مراکش به نمایش درآمده بود، توانست جایزه بهترین بازیگر زن را برای نگار جواهریان و بهترین فیلم را از آن خود کند.

این فیلم در اولین حضور بین المللی در بخش پانورامای شصتمین دوره جشنواره برلین روی پرده رفت و موفق به دریافت جایزه «فیپرشی» شد.

نگار جواهریان، رامبد جوان، محمود بهروزیان، مهری آل آقا، صدف احمدی و... بازیگران «پریدن از ارتفاع کم» هستند.

گریم متفاوت رضا بهبودی در «شنل»

رضا بهبودی، بازیگر نام آشنایی است که در فیلم سینمایی «شنل» به کارگردانی حسین کندری و تهیه کنندگی علیرضا شجاع نوری با گریم متفاوتی مقابل دوربین رفته است.

فیلمنامه «شنل» نوشته حمیدرضا بابابیگی، تراژدی تنهایی انسان هاست که درفضای شهری کوچک به مثابه دهکده جهانی روایت می شود. در خلاصه داستان فیلم آمده: خیلی طول می کشه باور کنی که دیگه منو نمی بینی. شنیدی چی گفتم صحرا؟

به گزارش ایسنا باران کوثری، رضا بهبودی، بهار کاتوزی، مهدی حسینی نیا، رضا احمدی، با حضور مسعود فروتن، فهیمه رحیم نیا و بابک انصاری، ترکیب بازیگران فیلم را تشکیل می دهند.

«اینجا کسی نمی میرد» فیلم قبلی این کارگردان هم اکنون در گروه سینمایی هنر و تجربه در حال اکران است.

«ایستگاه اتمسفر» با محسن کیایی

محسن کیایی، بازیگری که بیشتر در حوزه طنز شناخته می شود در فیلم سینمایی «ایستگاه اتمسفر» نقش آفرینی می کند.

به گزارش فارس، فیلم سینمایی ایستگاه اتمسفر که در نقاط مختلفی از تهران فیلمبرداری شده به صورت همزمان تدوین و آماده نمایش می شود.

محسن کیایی، رویا افشار، شاهرخ فروتنیان، ژاله صامتی، آناهیتا افشار و سوگل قلاتیان، بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «اتمسفر هوای زمین را دارد و ما هوای همدیگر را...»