آرشیو پنجشنبه ۹ دی ۱۳۹۵، شماره ۸۸۳۷
ورزش
۱۱

گوناگون

محرومیت کشتی گیر المپیکی

نایب رئیس فدراسیون کشتی گفت: طبق اعلام اتحادیه جهانی بشیر باباجانزاده به دلیل ارتکاب به دوپینگ در رقابت های جام جهانی شیراز، چهارسال محروم شده است. بنی تمیم افزود: اتحادیه جهانی کشتی این موضوع را پس از بازی های المپیک به صورت رسمی اعلام کرد که البته موضوع مذکورربطی به مسابقات المپیک ندارد.

ایوویچ به دنبال انصاریفرد

سرمربی صربستانی تیم پائوک آتن همچنان امیدوار به جذب کریم انصاریفرد از تیم پانیونیوس است. ایوویچ نگاه مثبت به جذب کریم انصاریفرد دارد وانتظاردارد تا سران این باشگاه بتوانند انتقال این بازیکن را عملی کنند.

مربی ایرانی درتیم ملی چین

فدراسیون کاراته چین با یک مربی ایرانی برای هدایت تیم ملی این کشور تا بازیهای المپیک 2020 به توافق رسید. عبدالحسینی که به مدت چندماه به صورت آزمایشی تمرینات تیم ملی چین را زیر نظر گرفته بود با مسئولان این کشور به توافق رسید.

نکیسا به سیاه جامگان پیوست

نیما نکیسا دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال با نظر خداداد عزیزی سرمربی تیم سیاه جامگان به کادر فنی این تیم اضافه شد.پیش ازاین مهدی هاشمی نسب نیز به جمع کادر فنی این تیم پیوسته بود.

مذاکره زهیوی با استقلال

زهیوی مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان که یکی از گزینه های منصوریان برای حضوردراستقلال است، دیروز برای مذاکره با مسئولان استقلال راهی این باشگاه شد. مبعلی و شهباززاده دیگر گزینه های استقلالی ها هستند.

نوجوانان درجام جهانی کوچک

تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان که خود را برای مسابقات جام جهانی کوچک در روسیه آماده می کند، روز 12دی اردوی خود را درآکادمی ملی فوتبال برپا خواهد کرد.

درخواست پیشکسوت کشتی

ابراهیم جوادی از پیشکسوتان کشتی از مسئولان استانداری خراسان رضوی خواست به عنوان میزبان تورنمنت بین المللی جام جهان پهلوان تختی، فدراسیون کشتی را دربرگزاری آبرومند این مسابقات یاری کند.وی اظهار داشت: در چند سال اخیر به همت فدراسیون کشتی این رقابتها در سطح بسیار بالایی و با حضور تیمهای مطرح و قدرتمند دنیا برگزارمی شود وامسال نیزاین مسابقات درسه رشته آزاد، فرنگی و پهلوانی برگزارخواهد شد.

دیدار استقلال با السد 19 بهمن

تیم استقلال باید درمرحله پلیآف لیگ قهرمانان آسیا درتهران به مصاف السد قطر برود. براساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا این دوتیم 19 بهمن در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.استقلال درصورت عبوراز سد تیم السد درلیگ قهرمانان آسیا با تیم های الاهلی، لکوموتیو والتعاون رقابت خواهد کرد.