آرشیو شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۵، شماره ۲۱۵۲۴
شهرستان ها
۷

افتتاح دستگاه ماموگرافی بیمارستان ایران ایرانشهر

دستگاه ماموگرافی بیمارستان ایران ایرانشهر با حضور دکتر سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره برداری رسید.

هاشمی سفر خود به ایرانشهر از بیمارستان ایران این شهر بازدید و دستگاه ماموگرافی این بیمارستان به ارزش تقریبی 2 میلیارد ریال را افتتاح کرد.

وی گفت: با راه اندازی این دستگاه امکان غربالگری و تشخیص به موقع بیماری های پستان در حوزه جنوب سیستان و بلوچستان که تا قبل از این مقدور نبود، فراهم شده است.رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر نیز گفت: طرح تحول نظام سلامت باعث تحول در زمینه درمان در سیستان و بلوچستان شده است.

ایرج ضاربان تصریح کرد: قبل از طرح تحول نظام سلامت مردم ایرانشهر برای درمان مجبور بودند به مرکز استان یا سایر استان های کشور مراجعه کنند.

وی افزود: ساخت بیمارستان 500 تختخوابی یکی از ضرورت های این حوزه است که امیدواریم وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در این زمینه نیز مساعدت کند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر گفت: ارتقای این دانشکده به دانشگاه یکی از آرزوهای دیرین مردم این شهرستان بود که خوشبختانه با دستور دکتر قاضی زاده هاشمی این امر هم محقق شد.