آرشیو یکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵، شماره ۸۸۳۹
ورزش
۱۱

گوناگون

صادق زاده: پهلوانان واقعی شهدا هستند

پهلوان سال 95 ایران گفت: دریافت بازوبند پهلوانی از پدر دو شهید سرافراز و یک جانباز 8 سال دفاع مقدس افتخاری بزرگ برای من به عنوان یک عضو جامعه کشتی است. جابر صادق زاده گفت: دیدار بسیارسختی مقابل میرزاپوردر دیدار فینال داشتم، چراکه وی ازحمایت پرشور تماشاگران مشهدی برخوردار بود واز اینکه توانستم عنوان ارزشمند پهلوانی را برای سومین بار کسب کنم، بسیار خوشحالم.وی خاطرنشان کرد: دریافت بازوبند پهلوانی سال 95 از پدرشهیدان هاشم و اکبروجانبازسرافرازباقرکروچی لحظه بسیارمعنوی بود، فرزندان ایشان پهلوانان واقعی هستند و این یک افتخاربزرگ است.

خداحافظی سرباز پرسپولیسی

هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس دیروز با حضور در محل تمرین این تیم از اعضای کادر فنی و همبازیان خود خداحافظی کرد.عالیشاه طبق قراردادی که دارد، در پایان خدمت سربازی، به پرسپولیس بازخواهد گشت.

سفرمربی سپاهان به ایتالیا

سرمربی سپاهان درآغاز نقل و انتقالات نیم فصل به ایتالیا سفر کرد.گفته می شود ویسی برای شرکت در دوره مربیگری به ایتالیا سفر کرده است و آخر هفته به ایران باز می گردد و قرار است دور جدید تمرینات سپاهان از روز سه شنبه آغاز شود.

دعوت 19 بازیکن به تیم ملی

سرمربی تیم ملی 19 بازیکن را به اردوی جدید این تیم دعوت کرد که اسامی بازیکنان دعوت شده به شرح زیر است.دروازه بان ها: بیرانوند، اخباری و مظاهری مدافعان: رضاییان، حسینی، انصاری، محمدی، پورقاز و محمدزاده هافبکها: ابراهیمی، کامیابی نیا، حاج صفی وشجاعیان مهاجمان: تبریزی، رفیعی، امیری، پهلوان، طارمی و انصاری

جدایی الهامی ازتیم صبا

مربی تیم صبا به صورت توافقی ازاین تیم جدا شد. ساکت الهامی، مربی صبا و دستیار صمد مرفاوی بعد از بازی با استقلال به علت محرومیت مدتی از تمرینات این تیم دوربود و درنهایت از این تیم جدا شد.

آزمون، نامزد بازیکن سال شد

باشگاه روستوف روسیه رسما با انتشار تصویر10 بازیکن برتر خود در سال 2016 از هوادارانش درخواست کرد تا بهترین بازیکن سال گذشته را ازمیان آنها انتخاب کنند.سردار آزمون، مهاجم ملی پوش کشورمان در این لیست حضور داشت.

غیبت 3 هفته ای گلزن نفت

مهاجم نفت دربازی مقابل سپاهان از ناحیه رباط داخلی آسیب دید و تا سه هفته دیگرهم نمی تواند بازی کند. به این ترتیب قاضی بازی با استقلال درهفته نخست نیم فصل دوم لیگ برتررا ازدست خواهد داد.