آرشیو یکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵، شماره ۴۷۲۵
حوادث
۱۹

معمای سقوط مرگبار پسر جوان

پرونده سقوط مرگبار پسر 23 ساله از بالکن خانه زوج جوان، برای رسیدگی دوباره روی میز قضات دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت.

به گزارش جام جم، شامگاه 15 دی ماه سال 93 سقوط مرگبار پسر جوانی در پردیس به پلیس گزارش شد. ماموران پس از حضور در محل با جسد پسر 23 ساله روبه رو شدند که بر اثر شدت جراحات در دم جان باخته بود. بررسی ها نشان داد، پسر جوان اهل آن ساختمان نبود و در تحقیقات مشخص شد او از بالکن خانه زوج جوانی که در آنجا ساکن بودند، سقوط کرده است.

مرد صاحبخانه در تحقیقات گفت: من شب کار هستم، اما چون امروز حالم خوب نبود، از صاحبکارم اجازه گرفتم و به خانه آمدم. پس از ورود به خانه با پسر غریبه روبه رو شدم که خود را به بالکن رساند و به پایین پرت کرد.

ماموران سپس به تحقیق از زن جوان پرداختند که او اظهار کرد: پسر جوان مدتی مزاحم من می شد و اصرار داشت با هم ارتباط داشته باشیم. امشب به من زنگ زد و گفت پشت در خانه است. من هم برای حفظ آبرو مجبور شدم در را باز کنم. من در آشپزخانه بودم که صدای در آمد و فهمیدم شوهرم آمده است. پسر جوان تهدید کرد اگر در را باز کنم، خودش را از بالکن به پایین می اندازد. ناگهان شوهرم در را با کلید باز کرد و پسر جوان خود را به پایین انداخت. زوج جوان پس از مدتی در دادگاه کیفری 2 محاکمه و از اتهام نقش داشتن در مرگ پسر تبرئه شدند وزن جوان به شلاق محکوم شد. با اعتراض اولیای دم، پرونده به دیوان عالی کشور فرستاده شد. قضات دیوان عالی کشور، حکم را نقض و پرونده را برای رسیدگی دوباره به شعبه 11 دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال کردند. قرار است این زوج بزودی و برای دومین بار پای میز محاکمه قرار بگیرند.