آرشیو پنجشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵، شماره ۸۸۴۳
ورزش
۱۱

گوناگون

کریمی: اولویت اول تیم ملی است

علی کریمی درخصوص اتفاقاتی که طی روزهای اخیر در مورد تیم ملی وپرسپولیس رخ داده است، اظهار داشت: همیشه اولویت همه ما تیم ملی ایران بوده و باید هم شرایط همین گونه باشد. اما به اعتقاد من یکسری اتفاقات درفوتبال رخ می دهد که فدراسیون باید به عنوان مرجع اصلی به آن ورود کند.

سنگربان صبا با سایپا می آید

درحالی که حامد لک قراردادش را با تیم صبا فسخ و صحبت از رفتنش به لیگ سوئد مطرح بود، به سایپا پیوست.خلعتبری و سلیمانی هم روز گذشته به سایپا پیوسته بودند.

ثبت سربازان با تراکتور

امید عالیشاه واحمد نوراللهی که به عنوان بازیکن سربازازتیم پرسپولیس به تیم تراکتورسازی پیوستند، دیروز با حضور درهیئت فوتبال آذربایجان شرقی، قراردادشان را به صورت رسمی ثبت کردند.

پرواز ستارگان کشتی به هند

لیگ حرفه ای کشتی هند، مدتی است با حضور برخی کشتی گیران مطرح دنیا آغاز شده و کشتی گیرانی مانند گادیسوف و ماگومد با دریافت دستمزدهای بالاراهی این مسابقات شده اند.

علی نژاد: ووشو افتخارآفرین است

رئیس فدراسیون ووشوگفت: درسالهای اخیرووشو جزء پنج رشته مدال آوربرای ورزش کشوربوده است و وقتی در سطح کلان این اتفاق می افتد دراستانها نیز باید همین گونه باشد. علی نژاد افزود: در2 بازی آسیایی اخیر مجموع مدال های ووشو جایگاه چهارم را بین تمامی فدراسیونها درافتخار آفرینی ایران رقم زد.

فرنگی کاران درجام پتروف

تیم منتخب کشتی فرنگی خوزستان پس از کسب مقام نخست در رقابت های قهرمانی کشور به رقابت های بین المللی نیکولاپتروف بلغارستان اعزام می شود.این رقابت ها از روز18 فروردین برگزار می شود.

تیراستقلال به سنگ خورد

تیراستقلالی ها برای صید رحیم زهیوی در فصل نقل وانتقالات نیم فصل به سنگ خورد و مسیراین بازیکن تغییر کرد.حضوربازیکنان مورد نظر استقلال درنقل وانتقالات یکی بعد ازدیگری منتفی می شود تا این تیم به سرنوشت فصل گذشته دچار شود.

بازگشت فیروزبه لیگ برتر

باشگاه نفت آبادان برای نیم فصل دوم لیگ برتر تصمیم به قطع همکاری با نادر دست نشان گرفت تا فیروز کریمی را جایگزین او کند.