آرشیو شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۵، شماره ۲۱۵۳۰
اخبار کشور
۱۰

مدیرکل کمیته امداد استان تهران عنوان کرد: کمک 27 میلیاردی تهرانی ها در جشن نیکوکاری سال گذشته

مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: تهرانی ها طی سال 94 در جشن نیکوکاری بیش از 27 میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند.

به گزارش فارس، محسن ولیئی با بیان این که جشنواره نیکوکاری امسال با رویکردی متفاوت از سنوات گذشته برگزار می شود، افزود: هدف از برگزاری جشن نیکوکاری ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری، تلاش مجدانه در کاهش آلام نیازمندان در آستانه سال نو و تعامل با گروه های هدف از جمله حامیان، خیران، موثرین و کمک های عمومی مردمی در مراسم نمادین جشن عاطفه هاست.

وی با بیان این که جشنواره نیکوکاری امسال از 15 دی جاری آغاز و تا 15 اسفند امسال ادامه دارد، گفت: امسال نیز همانند سال های گذشته مردم استان با شرکت جشن نیکوکاری در 16 اسفند امسال لبخند شادی بر لبان نیازمندان می نشانند و در 18 اسفند این جشن در مدارس با هدف فرهنگ سازی در بین نونهالان و آینده سازان برگزار می شود.

وی افزود: اختتامیه این جشنواره نیز بین روزهای 19 اسفند امسال تا 30 فروردین سال 96 با هدف تجلیل از خیران جشن نیکوکاری برگزار می شود.

ولیئی با اعلام این که دفاتر کمیته امداد استان آماده جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی مردم نوعدوست به جشن نیکوکاری است، تصریح کرد: وزارت آموزش و پرورش، صداوسیما، سازمان دانش آموزی و بسیج سازندگی در برگزاری هر چه باشکوه تر جشنواره نیکوکاری مشارکت می کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران، یادآور شد: مردم نیکوکار استان می توانند با شماره گیری آنی پرداخت کمیته امداد #021*8877* با تلفن همراه، با وارد کردن مبلغ مورد نظر و شماره گیری سامانه تلفن گویای 7355 در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.