آرشیو پنجشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵، شماره ۴۷۲۹
ورزش
۹

مستطیل سبز

اهداف کارلتو از اردوی دوحه

کارلو آنچلوتی برای اردوی یک هفته ای تیمش در شهر دوحه قطر، برنامه ریزی دقیقی انجام داده است.

به گزارش روزنامه زوددویچه سایتونگ در جریان این اردو، فوتبالیست های تحت امر وی روزی دو جلسه صبح و عصر تمرین خواهند کرد. هر جلسه تمرینی حدود دو ساعت به طول خواهد انجامید. وی تصمیم دارد در 14 جلسه تمرینی که در خلال این اردو برگزار می کند، ابتدا شرایط بدنی بازیکنانش را به حد مطلوب برساند و بعد در زمینه های فنی، امور مورد نظرش را تمرین کند. مطابق اعلام این روزنامه کارلتو خواهان کسب آمادگی 80 تا 90 درصدی از این اردو بوده و تا زمان شروع دور برگشت برای کسب آمادگی صددرصد تلاش خواهد کرد. نیم فصل دوم مسابقات بوندس لیگا در پایان دی ماه آغاز خواهد شد.

منچستر برای اشنایدرلین تخفیف نمی دهد

باشگاه منچستریونایتد پیشنهادی به ارزش 19 میلیون پوند را از جانب اورتون برای فروش مورگان اشنایدرلین نپذیرفته است.

این هافبک فرانسوی در صدر لیست خرید ماه ژانویه رونالد کومن، سرمربی اورتون قرار دارد اما این باشگاه ممکن است مجبور شود برای خرید اشنایدرلین مبلغ 24 میلیون پوند را بپردازد، زیرا شیاطین سرخ برای خرید او این مبلغ را در سال 2015 به ساوتهمپتون پرداخت کرده بودند. اشنایدرلین این فصل زیر نظر ژوزه مورینیو تنها در هشت دیدار از لیگ برتر به میدان رفته است و انتظار می رود وی اولدترافورد را ترک کند.

پراندلی: بازیکنانم اشک می ریختند

سرمربی مستعفی باشگاه والنسیا اعتراف کرد بازیکنانش در این فصل آن قدر تحت فشار قرار داشتند که بعضی از آنها پس از دیدارهای این تیم گریه می کردند.

پراندلی که با نشریه گاتزتا دلواسپورت صحبت می کرد در پاسخ به سوالی درباره قراردادش با والنسیا گفت: قرارداد من دو ساله بود و به نظر قرارداد فوق العاده ای بود. از این بابت به شما اطمینان می دهم. اگر می خواستم زرنگی و از این قرارداد سوء استفاده کنم، منتظر می ماندم تا اخراجم کنند اما این کار را نکردم و خودم رفتم. من فقط حقوق سه ماهی که کار کردم را می گیرم. سرمربی پیشین تیم ملی ایتالیا تاکید کرد: در والنسیا بازیکنان جوان زیادی هستند که پتانسیل زیادی دارند اما در شرایطی این چنینی شما برای سر و سامان دادن به اوضاع به بازیکنان امتحان پس داده نیاز دارید. من می دیدم که چطور بعضی از این بازیکنان وقتی در مستایا از سوی هواداران هو می شدند، اشک می ریختند.