آرشیو پنجشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵، شماره ۴۷۲۹
ایران ورزشی: منهای فوتبال
۱۰

قطار لیگ برتر بسکتبال به برخورد تهرانی ها رسید

شیمیدر - دانشگاه آزاد؛ از مصطفی تا فرزاد

تیم های نفت آبادان و شیمیدر تهران، امروز میزبانان مهم ترین مسابقات هفته دوازدهم لیگ برتر هستند. تیم آبادانی بعداز برد بازی وسط هفته مقابل نیروی زمینی، امروز میزبان شهرداری اراک است. این دوتیم با امتیازاتی مساوی در رده های دوم و سوم جدول رده بندی قرار دارند که در پایان بازی امروز، تیم برنده در رده دوم قرار می گیرد. تیم اراک که در دور رفت موفق به شکست نفت آبادان شده بود، در رده دوم جدول جای دارد و تیم نفت سوم است.

تیم خوزستانی از هفته پیش، رایان ریچاردز بازیکن انگلیسی خود را بعد از مصدومیت باردیگر در اختیار دارد هر چند ریچاردز هنوز آماده به نظر نمی رسد.

امروز تیم شیمیدر میزبان دانشگاه آزاد است که در صورت پیروزی، شرایط بهتری در جدول پیدا می کند. شیمیدر بازی های هفته های اخیر خود را با اختلاف امتیازی کم از رقبا برده و با اعتماد به نفس بالابرابر دانشگاه آزاد بازی می کند که در بازی های دور برگشت به نیروی زمینی بد باخت. مصطفی هاشمی با سبک بازی خودش، تیم را تجهیز می کند و فرزاد کوهیان در اجرای بسکتبال خوب، روش های منحصر به فرد دارد بنابراین مسابقه دو تیم بعد از مدت ها می تواند هیجان را به تالار آزادی منتقل کند.

پتروشیمی بندرامام که با خیال راحت در صدر جدول لیگ قرار دارد، این هفته میزبان نیروی زمینی است. تیم نظامی بسکتبال ایران، فرید اصلانی و ارسلان کاظمی دو ملی پوش خود را همچنان در اختیار ندارد. همچنین شهرداری گرگان که روند بحرانی را با انتقادات هوادارانش سپری می کند، میزبان شهرداری تبریز است که بازی قبلی را در خانه به شیمیدر باخت.

تیم a.s شیراز هم که با توجه به مشکلات مالی اوضاع خوبی ندارد، در این هفته میزبان شهرداری کاشان است. تیم کاشانی این فصل اوضاع بهتری در بازی های خارج از خانه دارد اما باخت های خانگی این تیم بیشتر بوده است. تیم کاشان هم دوشنبه پیش چند غایب مقابل پتروشیمی داشت که حضورشان در این بازی مشخص نیست. خالقی فر، نورافزا و تاجیک به دلیل مصدومیت و بولیان به دلیل مشکلات روادید کار در بازی میان هفته غایب بودند.