آرشیو یکشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۵، شماره ۲۷۷۱
سیاست
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

بی تفاوتی کمیته امداد؛ چرا؟ سقف خانه یکی از مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)، در شهرستان گرگان، خیابان شهدا، لاله ششم، بن بست یکم میخچه گران، پلاک... به دلیل بارش باران های موسمی و شدید، فرو ریخت و مطلبی هم در این خصوص در ستون مربوطه به چاپ رسید، اما مشخص نیست چرا به مشکلات ایشان رسیدگی نشد. حتما مسئولان کمیته امداد این شهر روزنامه نمی خوانند، آیا روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) پایتخت هم از مطالعه و پیگیری این گونه مطالب عاجزند؟

افروز

شهرداری تعطیل! مشخص نیست چرا پل های مکانیزه از کار افتاده و پله ها خاموش اند و تماس با سامانه 137 شهرداری هم تاثیری ندارد. همچنین ایستگاه های اتوبوس های شرکت واحد صبح زود و شب ها در تاریکی فرو رفته اند. مشخص نیست چرا پیمانکاران وظایفشان را به درستی انجام نمی دهند، آیا شهرداری پول پیمانکاران را پرداخت نکرده است یا اینکه کارهای این چنینی در شهرداری تعطیل شده است؟

کیانا کلانتری

تعطیلی غرفه ها در ایستگاه مترو: چرا غرفه خواربارفروشی ایستگاه مترو شهید حقانی تعطیل شد؟ از مسئولان شرکت بهره برداری مترو تقاضا داریم اجاره ها را کاهش دهند تا افرادی که تمایل به اجاره غرفه ها دارند بتوانند از عهده اجاره ها برآیند. به نظر می رسد سنگینی اجاره ها باعث شده پس از مدت کوتاهی غرفه ها تعطیل شوند!

شیوا احمدی

سخنی با رئیس جمهوری! جناب آقای دکتر روحانی؛ رئیس جمهوری محترم! با سلام و عرض ادب و احترام، بی کاری، مشکلات اقتصادی، کاهش سود بانکی، تورم و ترافیک آزاردهنده خیابان ها، به معضلی لاینحل تبدیل و موجب اذیت و آزار مردم شده است. تا چه وقت قرار است این همه مشکلات وجود داشته باشد؟ لطفا با رسیدگی به این گونه مشکلات، به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری سال آینده، مردم را امیدوار کنید!

داود شعبانی رهبر از تهران