آرشیو دوشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۵، شماره ۴۷۳۲
فوتبال ایران
۱۱

بختیار: از استقلال نمی روم

با وجود انتشار شایعاتی مبنی بر جدایی بختیار رحمانی از استقلال و پیوستن احتمالی او به تراکتورسازی یا فولاد، این بازیکن تاکید کردکه از جمع آبی های تهران جدا نمی شود.

در شرایطی که عنوان می شد مدیر برنامه های بختیار با باشگاه های تراکتورسازی و فولاد مذاکره کرده است و باشگاه فولاد هم سفت و سخت بختیار را می خواهد اما این بازیکن در گفت وگو با سایت باشگاه استقلال جدایی اش از جمع شاگردان منصوریان را رد کرد.

بختیار رحمانی گفت: هیچ درخواستی مبنی بر دریافت رضایت نامه از باشگاه استقلال نداشتم. مصاحبه ای در یکی از رسانه ها به نقل از مدیر برنامه هایم دیدم که در مورد درخواست جدایی از استقلال صحبت شده بود و بحث داشتن پیشنهاد از چند تیم دیگر به میان آمده است که از این موضوع تعجب کردم.

وی ادامه داد: این موضوع اصلادرست نیست. من تنها یک مدیر برنامه رسمی دارم که باشگاه نیز ایشان را می شناسد و هیچ صحبتی از طرف او برای درخواست رضایت نامه مطرح نشده است. هافبک استقلال با تاکید بر این موضوع که تصمیمی برای جدایی ندارد، تصریح کرد: تا جایی که به من مربوط می شود، با باشگاه استقلال قرارداد دارم و تا روز آخر به این قرارداد پایبند هستم. حالانیز می خواهم با آرامش و به دور از حواشی کارم را انجام دهم. رحمانی یادآور شد: با همه وجود برای موفقیت استقلال تلاش می کنم و برای هواداران استقلال ارزش و احترام زیادی قائل هستم. موضع رسمی همین است و شخصا هیچ بحثی برای جدایی از استقلال ندارم.