آرشیو چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵، شماره ۸۸۴۷
ورزشی
۱۱

گوناگون

کمانداران به تایوان می روند

تیم تیراندازی با کمان دانشجویان دررقابتهای بیست و نهمین یونیورسیاد دانشجویان جهان درتایوان شرکت خواهد کرد.

این رقابتها روز 28 مرداد سال آینده برگزارمی شود.

پورقازبه تیم سایپا پیوست

عزت الله پورقاز مدافع نیم فصل اول تیم استقلال خوزستان به تیم سایپا پیوست. علاوه بر پورقاز چهار بازیکن جدید دیگر یعنی لک، خلعتبری، سلیمانی وکلانتری به این تیم اضافه شده بودند.

بازگشت مولایی به وزنه برداری

بهادر مولایی وزنه بردارفوق سنگین کشورمان که مدتی به دلیل مصدومیت و همچنین انتقاد صریح از رئیس فدراسیون از حضوردراردوی تیم ملی محروم بود، دوباره به میدان بازمی گردد.

نامه دایی به کمیته انضباطی

علی دایی، سرمربی تیم نفت، همچنان از محرومیت دوجلسه ای خود از سوی کمیته انضباطی شاکی است و در همین زمینه نامه ای به کمیته انضباطی برای واخواهی و تجدید نظر درباب این محرومیت ارسال کرد.

رانیری بهترین مربی جهان شد

عنوان بهترین مربی سال 2016 فوتبال جهان در مراسم بهترین های فیفا از آن کلودیو رانیری لسترسیتی شد.وی دررقابت با زیدان و سانتوس سرمربی تیم ملی پرتغال این عنوان را کسب کرد.

تیم ملی نوجوانان مغلوب شد

تیم ملی نوجوانان کشورمان درنخستین دیدار خود از تورنمنت بین المللی سن پترزبورگ به مصاف تیم زنیت رفت و در پایان ملی پوشان نوجوان ایران این مسابقه را با نتیجه 1 بر2 واگذارکردند.

تمرین گلزن اروپایی با قرمزها

یک مهاجم خارجی برای تست دادن در تمرین دیروز پرسپولیس حضور یافت تا در صورت تایید کادرفنی به این تیم بپیوندد.این مهاجم اسپانیایی 32 سال دارد و با نظر مستقیم برانکو به تمرینات آمده است.

بازیکن اسبق والیبال درگذشت

حسن محمدنبی، مربی و بازیکن اسبق والیبال ایران دار فانی را وداع گفت. به همین مناسبت فدراسیون والیبال در پیامی مصیبت وارده را به خانواده وی و جامعه والیبال تسلیت گفت.

سروش با پرسپولیس می آید

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران که نیم فصل اول را برای تراکتورسازی بازی کرده بود به تیم پرسپولیس پیوست. سروش رفیعی که پیش ازاین برای تیم تراکتورسازی توپ می زد، روز گذشته با حضور در باشگاه پرسپولیس، مذاکرات نهایی خود را با سرپرست باشگاه انجام داد و با عقد قرارداد، رسما به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست.