آرشیو شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۵، شماره ۸۸۴۹
ورزش
۱۱

گوناگون

شلیک 3 امتیازی ابراهیمی

تیمهای فوتبال نفت واستقلال درهفته شانزدهم لیگ برتر به دیدارهم رفتند که تیم استقلال با تک گل دقیقه 59 امید ابراهیمی از روی ضربه ایستگاهی موفق به شکست حریف خود شد.

گلزن ایرانی به المپیاکوس پیوست

در نهایت بعد ازچندین هفته مذاکره بین تیمهای مختلف یونانی و کریم انصاری فرد، این بازیکن حاضر به جدایی از پانیونیوس درنقل و انتقالات شد تا مهاجم ایرانی شاگرد بنتو درالمپیاکوس شود.

مشهد، میزبان جام تختی شد

سی وهفتمین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد، فرنگی و پهلوانی جام تختی به میزبانی شهر مشهد برگزار خواهد شد.این رقابتها ازروز30 دی با حضور 36 تیم خارجی و داخلی برگزار می شود.

جام جهانی کشتی درکرمانشاه

جوهری مدیرکل ورزش کرمانشاه گفت: پس از مذاکرات مسئولان استانداری و اداره کل ورزش کرمانشاه با فدراسیون کشتی درنهایت میزبانی جام جهانی کشتی آزاد که پایان بهمن ماه برگزارمی شود به این استان واگذارشد.

رکورد شکنی شاگردان زیدان

تیم فوتبال رئال مادرید با تساوی 3 بر3 خارج از خانه مقابل سوییا ضمن صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باشگاه های اسپانیا، به رکورد بی نظیر 40 دیدار بدون شکست رسید.

صعود ذوب آهن به رده سوم

تیم ذوب آهن با پیروزی یک بر صفر برابر سیاه جامگان با 28 امتیاز به مکان سوم جدول لیگ برتر صعود کرد. دیداراین دو تیم دیروز در چارچوب هفته اول دور برگشت رقابت های لیگ برتردر اصفهان برگزار شد.

پدیده در خانه متوقف شد

دیدارتیمهای فوتبال پدیده وسپاهان در هفته شانزدهم لیگ برتر با تساوی یک بر یک به پایان رسید.این دیداردیروزدرمشهد برگزار شد.

ماشین سازی قعرنشین ماند

دیدارتیمهای فوتبال ماشین سازی و فولاد با تساوی بدون گل به پایان رسید. ماشین سازی که قعرنشین لیگ است تاکنون تنها یک پیروزی کسب کرده و با 8 امتیاز تیم انتهای جدول است.

آقای گلی برای شمسایی ماند!

با جوانگرایی سرمربی جدید تیم ملی فوتسال برزیل، فالکائو رقیب جدی وحید شمسایی فرصت کسب عنوان آقای گلی را از دست داد. فدراسیون فوتبال برزیل بعد از ناکامی تیم ملی فوتسال این کشوردرجام جهانی دست به تغییرات گسترده زده است