آرشیو شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۵، شماره ۴۷۳۵
صفحه آخر
۲۰

یک عکس، یک متن

تصویری از حرم قمر بنی هاشم(ع)

تصویری زیبا از گنبد و گلدسته حرم قمر بنی هاشم حضرت ابوالفضل(ع) در حالی که ماه کامل هم در عکس نمایان است.

پارک ملی تانزانیا

هزاران پارک ملی در سراسر دنیا وجود دارد که سالانه 290 میلیون نفر بازدیدکننده دارد. بنابراین باید گفت پارک های ملی جاذبه مهم توریستی هر کشور است. پارک ملی «سرینگیتی» قدیمی ترین و مشهورترین پارک در تانزانیا است که در تصویر می بینید.

شکار صبحگاهی

این عکس را یوهان برنارد گرفته است. تصویری از شکار صبحگاهی شغال، زمانی که پرندگان در حال آب خوردن هستند، در پارکی واقع در جنوب آفریقا را مشاهده می کنید.

خانه چکمه ای

تصاویری که بتازگی منتشر شده است، خانه ای با معماری جالب در ایالت تگزاس آمریکا را نشان می دهد. این خانه جالب به شکل یک چکمه کابویی طراحی شده است. این خانه منحصر به فرد دو اتاق خواب و یک حمام دارد که معماری با نام «دن فیلیپس» ساخته است.

سال نو در کره شمالی

«اسپوتنیک روسیه» عکس هایی از روزهای نخست سال نو میلادی در کره شمالی و جشن ها و برنامه های این کشور در سال جدید منتشر کرده است که یکی از این عکس ها را می بینید.

گران ترین خانه سال 2016

فروش این عمارت 6730 مترمربعی به هونگتیان چن سرمایه دار چینی، در ماه جولای باعث شد تمام رکوردها جابه جا شود. عمارت تائو هوآ یوان گران ترین خانه خریداری شده در تاریخ چین است که 32 اتاق خواب، استخری کنار دریاچه، یک انبار نوشیدنی و چند حیاط و باغ دارد که یکی از آنها در میراث جهانی یونسکو ثبت شده است.