آرشیو یکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵، شماره ۲۱۵۳۶
ورزشی
۹

کیانوش رستمی: امیدوارم به عنوان بهترین وزنه بردار سال جهان انتخاب شوم

قهرمان المپیک ریو گفت: برای انتخاب شدن به عنوان بهترین وزنه بردار سال به مردم نمی گویم بروند به من رای بدهند زیرا دوست دارم خودشان هر کسی که صلاح می دانند را انتخاب کنند. گزیده ای از تازه ترین صحبت های کیانوش رستمی در ادامه می آید:

* هر وزنه برداری که در وزن خود بهترین بوده برای کسب این عنوان انتخاب شده است، من نیز قهرمان المپیک شدم و توانستم رکورد جهان و المپیک را هم جابه جا کنم. امیدوارم اگر لایق هستم، انتخاب شوم در غیر این صورت تلاش می کنم تا وزنه برداری لایقی شوم.

* من 4 مدال جهانی و 2 مدل المپیک کسب کرده ام و رکورددار جهان و المپیک هم هستم دیگر کار بیش تری از دستم بر نمی آید. مردم باید انتخاب کنند و آنها به هر کسی که می خواهند رای می دهند. تالاخادزه سنگین وزن خوبی است و توانست رکورد جهان را تغییر دهد با این حال اولین المپیکش بوده است. مردم هم علم ورزشی بالایی دارند و به این مسائل توجه می کنند.

* سال گذشته ایلیا ایلین توانست این عنوان را به دست آورد و من دوم شدم که واقعا حق ایلیا بود چون وزنه بردار بزرگی است. امسال ایلیا نیست اما تالاخادزه است و باید ببینیم مردم دنیا و ایران چقدر ورزشکاران خود را دوست دارند و چه کسی را انتخاب می کنند.

* من فقط می توانم اطلاع رسانی کنم اما به مردم نخواهم گفت که به من رای بدهند. دوست دارم مردم به هر کسی که صلاح می دادند، رای دهند.