آرشیو دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۵، شماره ۶۴۰۹
فرهنگ و هنر
۲۶

روی خط خبر

پوستر جشنواره فجر 35 با یادی از زنده یاد «علی حاتمی»

پوستر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، طی مراسمی با تصویری از زنده یاد «علی حاتمی» کارگردان فقید سینمای ایران رونمایی خواهد شد. به گزارش روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، امسال پوستر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر با محوریت زنده یاد «علی حاتمی» کارگردان فقید سینمای ایران طراحی شده است و قرار است طی مراسمی با حضور اهالی رسانه و مدیران جشنواره از این پوستر رونمایی شود.

رونمایی از آلبوم جدید حامد همایون

حامد همایون خوانند تازه کار پاپ که آلبومش به نام «دوباره عشق» به تازگی منتشر شده و قرار است چند روز دیگر در جشنواره موسیقی فجر نخستین کنسرت خود را برگزار کند، در نشستی خبری درباره آلبومش سخن گفت.

مراسم رونمایی از آلبوم موسیقی سهیل مخبری در بنیاد لاجوردی

مراسم رونمایی از آلبوم موسیقی سهیل مخبری با عنوان «آدم آدم است»، عصر جمعه 24 دی از ساعت 16 تا 19 در بنیاد لاجوردی برگزار شد.

اعلام فراخوان یازدهمین جشنواره شعر فجر

یازدهمین جشنواره شعر فجر ضمن رونمایی از پوستر این دوره، فراخوان دریافت آثار خود را نیز منتشر کرد. علاقه مندان برای اطلاع از جزئیات شرایط حضور در این دوره از جشنواره شعر فجر می توانند به نشانی http://www.adabiatirani.com یا کانال ادبیات ایرانی به نشانی @adabiatirani مراجعه کنند.

تکذیب تعطیلی کتابخانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مشاور منابع معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر تعطیلی کتابخانه مرکزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را تکذیب کرد. نیکنام حسین پور در این باره گفت: خبر منتشر شده با موضوع تعطیلی کتابخانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و انتقال کتاب های چاپ سنگی به انباری خارج از شهر صحت ندارد.

لغو کنسرت کیهان کلهر در همدان

کنسرت «پردگیان باغ سکوت» که قرار بود اول بهمن ماه در همدان برگزار شود به دلیل صادر نشدن مجوز لغو شد. البته ارشاد همدان در اطلاعیه ای صادر نشدن مجوز برای این اجرا را تکذیب کرد.