آرشیو دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۵، شماره ۲۱۵۳۷
شهرستان ها
۷

استاندار گیلان: چرا حقوق نیروهای خدماتی شهرداری رشت پرداخت نمی شود؟!

استاندار گیلان از پرداخت نشدن حقوق چند ماهه نیروهای خدماتی شهرداری رشت به شدت انتقاد کرد. محمدعلی نجفی استاندار گیلان که در جلسه شورای ورزش همگانی این استان سخن می گفت، با اشاره به پرداخت نشدن حقوق چند ماهه نیروهای خدماتی شهرداری رشت اظهار داشت: نیروهای خدماتی شهرداری نظیر پاکبانان از قشرهای ضعیف جامعه هستند و نباید حقوق و مزایای آنان با تاخیر چند ماهه پرداخت شود.

رشت- خبرنگار کیهان: وی افزود: معاون هماهنگی امور عمرانی و فرماندار رشت موظفند پیگیری های جدی را برای پرداخت حقوق پاکبانان و نیروهای خدماتی انجام دهند. استاندار گیلان با تاکید بر اینکه شهرداری رشت باید درخصوص انتخاب شرکت های پیمانکاری دقت لازم را انجام دهد، گفت: چطور می شود مدیران شهرداری حقوق و پاداش خود را به موقع دریافت می کنند اما حقوق و مزایای پایین پاکبانان به تاخیر می افتد؟

محمدعلی نجفی در بخش دیگر سخنانش به گلایه های مردم درخصوص ترافیک سنگین در رشت و نامناسب بودن آسفالت معابر این شهر اشاره کرد و افزود: در این زمینه باید جدیت لازم به خرج داده شود چون که انتقادات مردم درخصوص ترافیک سنگین رشت در بسیاری از موارد صحیح است.وی خاطرنشان ساخت: نباید به بهانه اجرای پروژه های عمران شهری، خیابان ها و معابر اصلی شهر بیشتر از زمان تعیین شده مسدود و مردم به زحمت بیفتند.